Beantwoord

Wanneer wordt pairbonding aangesloten?

• 22 April 2022
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Sinds 6 april heb ik 100mbit hussel over vdsl. Ik heb toen meteen aangegeven dat ik 200mbit wilde, maar om snel op internet aangesloten te worden kon ik beter eerst 100mbit kiezen en daarna pairbonding aanvragen.

Zo gezegd, zo gedaan. Echter zou ik vorige week al teruggebeld worden voor een monteursafspraak. Echter dit is niet gebeurd. Dus toen heb ik zelf maar gebeld en zou ik deze week wat te horen krijgen. Het is nu vrijdg 12.00 en ik verwacht niet dat ik vandaag nog wat hoor. Hoop het natuurlijk wel.

Waarom moet dit zo lang duren? Als ik mijn postcode invul staat er dat er 200mbit gehaald kan worden. Ik kan mijn abonnement echter niet online aanpassen naar 200mbit.

De eerste monteur heeft wel het v10 modem geplaatst en alvast een y-splitter. Dus het enige wat nog moet gebeuren is volgens mij in de wijkkast. En misschien nog een kabeltje samenvoegen in mijn meterkast. 

Ik hoor graag wanneer dit nu wordt aangesloten!

icon

Beste antwoord door Rutger_ 14 May 2022, 13:39

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@behtjes Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en heb je gegevens er bij gepakt. Wat jij ziet kom ik ook tegen, het zou aan te zetten moeten zijn, maar dat lukt op dit moment niet. 

Ik ga uitzoeken hoe dit zit en moet hiervoor contact zoeken met mijn collega's. Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier laten weten! 

@Rutger_ al een update?

Reputatie 7
Badge +13

@behtjes Ik heb helaas nog geen update mogen ontvangen. 

Ik heb een herinnering naar mijn collega's gestuurd, bij reactie van hen zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

@Rutger_ ok dankjewel. Ik hoop dat er snel antwoord komt.

Daarnaast ontvang ik geen emails als je me tagt in een forumbericht of iets. Alle notificaties staan wel aan. Komt ook niet bij de spam terecht. Misschien een beetje off topic, maar het is wel handig dat dat ook werkt :-)

@Rutger_ nog steeds geen update? Dit loopt nu al 5 weken….

Reputatie 7
Badge +13

@behtjes Ik heb inderdaad een update, en het zou nu moeten lukken om pairbonding aan te zetten. 

Voor ik dit kan doen, zou je in je forumprofiel nog het juiste klantnummer, en de laatste 3 cijfers van het daarbij horende rekeningnummer (onder persoonlijke opmerkingen) kunnen invullen? 

Dan kan ik uitzoeken of ik de order inderdaad kan doen en een monteur kan inplannen! 

@behtjes Ik heb inderdaad een update, en het zou nu moeten lukken om pairbonding aan te zetten. 

Voor ik dit kan doen, zou je in je forumprofiel nog het juiste klantnummer, en de laatste 3 cijfers van het daarbij horende rekeningnummer (onder persoonlijke opmerkingen) kunnen invullen? 

Dan kan ik uitzoeken of ik de order inderdaad kan doen en een monteur kan inplannen! 

Gefixt! @Rutger_ 

Reputatie 7
Badge +13

@behtjes Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het proces in gang gezet, het is een beetje vreemd maar wat ik heb moeten doen is een verhuizing naar hetzelfde adres. 

Dit was nodig omdat anders de "pairbonding aansluiting" niet herkend werd. Voor zover ik kan zien is het monteursbezoek nu gepland voor 27-05. 

Je zal ook via het bij ons bekende e-mailadres op de hoogte gehouden worden. :)

Reageer