Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn kosten en snelheid als ik overstap naar glasvezel?

  • 4 May 2021
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo.

ik krijg binnenkort glasvezel in mijn wijk mijn vraag is moet ik eerder overstappen naar kpn zodat ik geen kosten krijg voor gebruik van glasvezel?

als ik abboment in eerst instantie afsluit voor gewoon internet en ik wil daarna over naar glasvezel maakt het dan uit wat voor snelheid ik kies 50 mbit of hoger?

icon

Beste antwoord door huistijger 5 May 2021, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@eline01031994  Hallo, als je al een abonnement hebt bij KPN wordt dat zonder extra kosten omgezet naar glasvezel. Stap je over vanuit een andere provider betaal je alleen de aansluitkosten (eenmalig)  van € 25,00.  Wil je de snelheid verhogen kost dat extra Glasvezel internet | KPN en Tarieven van Internet, TV en overige opties | KPN

Kosten voor jou? Weet je wel wat de prijs van koper is vandaag de dag. Logisch dat ze het gaan vervangen. 

Nee grapje, glasvezel is een vervanging van een bedrading, op sommige plaatsen schijnt die al bijna 150 jaar in de grond te liggen. En zoals met veel zaken die 150 jaar oud zijn en door mensenhanden gemaakt. Nieuwer heeft meestal ook bijkomende voordelen.

KPN is een commerciele instelling die graag zaken gratis aanbied die ze toch al hadden maar eigenlijk gewoon zijn inbegrepen in de prijs die je betaald. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @eline01031994 
Als er glasvezel aanwezig is in je huis dan krijg je direct een glasvezelaansluiting.
Glasvezel kost niets meer dan een DSL aansluiting.
Ik begrijp dat je nu bij een andere provider zit?
Dan is het handigst als je de overstapservice gebruikt, dus niets opzeggen dat verzorgd de KPN, vermeld dit wel bij je abonnement-aanvraag. Dit wordt naadloos overgezet, zodat je praktisch geen moment van internet afgesloten bent.
De abonnement-tarieven kun je vinden op www.kpn.com of via de link van @HansaanZet Â