Beantwoord

wat is de status van algehele storing postcode 7451 wg

  • 27 July 2019
  • 6 reacties
  • 313 keer bekeken

Goedemiddag
Hoe zit het met de storing in postcode gebied 7451 wg
Hele dag al geen tv en internet lekker mis de formule 1 en de kinderen moeten nog zaken regelen via internet
icon

Beste antwoord door Joran 29 July 2019, 15:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @GJ Ulfman! De storing in Holten blijkt redelijk complex te zijn. Onze monteurs hebben nieuwe apparatuur in de centrale geplaatst maar vanmorgen bleek dat nog niet voldoende om de storing helemaal te verhelpen. Je kunt op de hoogte gehouden worden per e-mail of sms door je gegevens in te voeren op Hoe kan ik weer tv-kijken, internetten en bellen? | KPN. We zijn er nog druk mee bezig, ik hoop dat het later vandaag is verholpen.
Is er al zicht op wanneer de storing is opgelost in Holten
Gaat dit vandaag nog wel lukken
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie helaas nog geen verdere update @GJ Ulfman. De storing is nog gaande. Ik controleer later vandaag of er nieuws is en laat het je weten.
Reputatie 7
Badge +28
Slecht nieuws @GJ Ulfman. De storing is grotendeels opgelost maar specifiek de centrale waar jij op zit aangesloten is in ieder geval tot morgenvroeg buiten dienst. Ik ben morgen weer aanwezig en controleer opnieuw hoe het er voor staat.
Reputatie 7
Badge +28
@GJ Ulfman: De storing is ongeveer een uur geleden opgelost. Sorry dat het zo lang heeft geduurd. Vanwege de duur van de storing wil ik je wijzen op Vergoeding | KPN. Voor een netwerkstoring die langer dan 12 uur duurt is het mogelijk dit deel van de abonnementskosten te vergoeden.

Reageer