Vraag

Wat is het beheerderwachtwoord?

  • 27 June 2022
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

wat is het beheerderswachtwoord’ik wil mijn modem wachtwoord wijzigen

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

wat is het beheerderswachtwoord’ik wil mijn modem wachtwoord wijzigen

Super slim om het standaard wachtwoord te willen wijzigen.

 

Staat dat niet achterop het modem?

 

Zie ook dit: (dus waarschijnlijk kan je sowieso via mijnmodem.kpn in het modem komen). Resetten hoeft dan niet maar dan weet je ongeveer waar je kan kijken.

 

en dit

 

Je kan trouwens ook je wifi naam en wachtwoord wijzigen als je wil:

https://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/netwerknaam-en-beveiligingssleutel.htm#/

Reputatie 7
Badge +10

Beheerderswachtwoord bedenk je als je voor het eerst inlogd op Superwifi’s dmv de thuisapp. Heb je die?

Even resetten en je kunt zelf een beheerderswachtwoord verzinnen en vervolgens je wifi aanpassen.

Reputatie 7
Badge +17

Goede antwoorden beiden! Ik voeg jullie antwoorden even samen in één bericht hier voor toekomstige meelezers. Dan kunnen ze dit meteen zien en kiezen welke op hen van toepassing is. 😄

Indien het om het inloggen op de webinterface gaat (op je modem inloggen): 

Super slim om het standaard wachtwoord te willen wijzigen.

Staat dat niet achterop het modem?

Zie ook dit: (dus waarschijnlijk kan je sowieso via mijnmodem.kpn in het modem komen). Resetten hoeft dan niet maar dan weet je ongeveer waar je kan kijken.

 

en dit

 

Je kan trouwens ook je wifi naam en wachtwoord wijzigen als je wil:

https://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/netwerknaam-en-beveiligingssleutel.htm#/

Indien het om het beheerderswachtwoord van de SuperWifi's gaat in combinatie met de KPN Thuis app:

Beheerderswachtwoord bedenk je als je voor het eerst inlogd op Superwifi’s dmv de thuisapp. Heb je die?

Even resetten en je kunt zelf een beheerderswachtwoord verzinnen en vervolgens je wifi aanpassen.