Beantwoord

Wat is mijn Wifi wachtwoord?

  • 26 July 2021
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

L.s.,

In het najaar van 2020 is mijn abonnement verhuisd van de Maria *** ***, *** *** in *** naar *** *** in ***. Eén van uw medewerkers heeft één en ander voor ons geïnstalleerd. De mobiele telefoon van mijn vrouw en mij heeft wel een wifi-verbinding, maar mijn zakelijke telefoon en gasten kunnen geen gebruik maken van de wifi, omdat we nooit een juiste code hebben gekregen. 

Aangezien we gebruik willen maken van een chrome verbinding met de tv hebben we wel een juiste code nodig. Kunt u die ons alsnog verschaffen, of een nieuwe voor ons (doen) aanmaken? 

Mijn klantnummer was/is ***.

Met vriendelijke groet,

J.A. Giezen

 

Admin: klantnummer en adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2021, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Alberto G ,

Dan kun je het beste nogmaals jouw wachtwoord wijzigen. 

Hier vind je de instructie voor het wijzigen van je WiFi-wachtwoord. https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

 

Reputatie 7

Welkom op het forum @Alberto G. We hebben je adresgegevens uit je bericht gehaald, het is i.v.m. privacy niet verstandig om gegevens openbaar op internet te delen. Het standaard wachtwoord voor Wifi (de WPA) staat op een stickertje achterop de Experia Box zelf. Als je die niet kunt vinden, of als die niet werkt, kan je de link die Noordzee noemt volgen. Daarmee kan je een nieuw Wifi wachtwoord aanmaken en alle apparaten daarmee verbinden. Ook de telefoon van jouw vrouw zal opnieuw verbinding moeten maken als je het wachtwoord hebt gewijzigd. Lukt het daarmee om alle apparaten te verbinden?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Alberto G ,

Dan kun je het beste nogmaals jouw wachtwoord wijzigen. 

Hier vind je de instructie voor het wijzigen van je WiFi-wachtwoord. https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

 

@Alberto G 

Is het inmiddels gelukt?