Beantwoord

Wat moet ik regelen voordat de monteur komt?

  • 4 January 2019
  • 2 reacties
  • 219 keer bekeken

Hoi,

Ik heb nu ziggo en de aansluiting daarvan in de woonkamer. Het aansluitpunt van glasvezel zit echter in de meterkast. Daar is geen vrij stopcontact.
Kan er een kabel vanuit het aansluitpunt naar de woonkamer komen (ong. 15 meter) zodat de experiabox in de woonkamer kan komen? Daar staat nu ook de Ziggobox. De bestaande kabel (coax) die nu loopt van de meterkast naar de woonkamer door de kruipruimte zal dan vervangen moeten worden denk ik?

Groet
Mark
icon

Beste antwoord door Dennis-L 4 January 2019, 11:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
"Kan er een kabel vanuit het aansluitpunt naar de woonkamer komen (ong. 15 meter) zodat de experiabox in de woonkamer kan komen?"
  • Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Je zal dat alleen wel zelf moeten doen als het door de kruipruimte moet.
"De bestaande kabel (coax) die nu loopt van de meterkast naar de woonkamer door de kruipruimte zal dan vervangen moeten worden denk ik?"
  • Dat klopt inderdaad, die COAX kabel zal dan vervangen moeten worden door een netwerkkabel
Reputatie 7
Hay MMRing07, yes welkom op het KPN forum. Leuk dat je thuis diensten van ons neemt 🙂 Goeie koffie en een lekker koekje in huis voordat de monteur komt is altijd een goed idee 😉 Verder is het antwoord van Dennis-L helemaal juist. Als je de kabel van te voren kunt/wilt vervangen voor een ethernetkabel scheelt dat mijn collega een hoop werk. Bedankt alvast! Heb je nog vragen? Vraag. We helpen je hier graag.

Reageer