Beantwoord

We moeten regelmatig onze modem uit en aanzetten om weer verbinding te hebben

  • 14 April 2019
  • 7 reacties
  • 363 keer bekeken

Hallo, wij hebben thuis er regelmatig(ongeveer elke week wel een keer) last van dat de verbinding(internet, tv en bellen) er uit ligt.

Nu heb ik heb het gevoel dat het aan de modem ligt want als we de modem uit en aanzetten doet alles het weer, dus mijn vraag is: kunnen wij hier zelf wat aandoen of is de modem aan vervanging toe?

Wij hebben een Experia box V8
icon

Beste antwoord door J. Broere 18 April 2019, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @J. Broere Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je verbinding aldoor de geest geeft. Lijkt me mateloos irritant! Zo te lezen vallen alle diensten weg en niet alleen de wifi verbinding. Ik wil dit graag nader voor je onderzoeken. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Is het modem trouwens rechtstreeks aangesloten op het KPN hoofdaansluitpunt? Of zit er nog een splitter tussen?
Bedankt voor de reactie,
als het goed is is de modem op het KPN hoofdaansluitpunt aangesloten en zit er geen splitter of dergelijke tussen.

Ik heb mijn profiel nu ook aangevuld.
Hoi @J. Broere . Ik zie dat je recentelijk de wifi tuner hebt doorlopen en daar is uitgerold dat er gratis extra hardware is gestuurd. Heb je dat ondertussen kunnen aansluiten? En natuurlijk de hamvraag: Is het probleem daar ook mee verholpen? 🙂
Ik heb inderdaad de wifi tuner doorlopen en ik heb daardoor twee Experia wifi's gekregen.
Ik heb ze al geïnstalleerd en we hebben duidelijk betere wifi thuis en we hebben na de installatie verder nog geen problemen ondervonden dat onze verbinding uit viel en dat we de modem moesten herstarten.

Ik zal het melden op dit topic zodra het probleem weer terug komt,
zo niet? dan zal ik het even duidelijk doorgeven dat het probleem is opgelost,
alvast erg bedankt voor jullie service.
Afgesproken! @J. Broere . Uiteraard hoop ik dat het hiermee allemaal verleden tijd is! 🙂
Bij deze mijn dank voor de Experia wifi's, na een maand hebben we (nog) geen problemen gehad dus het probleem is volgens mij verholpen en we hebben door het hele huis lekker snel internet.
En jullie service is in één woord top, bedankt voor alles.
Groet, J. Broere
Dat is heel fijn om te lezen! Ik ben blij dat het nu zonder haperingen werkt! Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden!