Beantwoord

Website doet het niet, op andere lokatie. wel; hoe los je dit op?

• 5 oktober 2016
  • 59 reacties
  • 1113 keer bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 2
Badge +3
En nu?
Reputatie 7
UTwente
Reputatie 2
Badge +3
Wacht ik daar wel op. Tot zover bedankt.
Reputatie 2
Badge +3
Hij doet het weer! Wat nou het probleem was, is nog niet bekend. Heb het de bewuste website gevraagd.
Reputatie 7
Hij doet het weer! Wat nou het probleem was, is nog niet bekend. Heb het de bewuste website gevraagd.Goed dat je er in ieder geval weer op kunt. 🙂
Reputatie 2
Badge +3
Terugkoppeling gehad van Utwente; Mijn IP-adres was automatisch geblokkeerd geraakt wegens wanstaltig taalgebruik in de chatbox, maar gezien de toon van mijn mail naar hun was ik dat 'zeer waarschijnlijk niet' . 'Kan gebeuren met dynamische IP-adressen', zeiden ze.
Dat was ik dus zeker niet, aangezien ik nooit van die chatbox gebruik maak. Hopelijk komt het niet meer voor nu. Maar ik dacht dat ik altijd een vast IP adres had? Zo nee? Wanneer veranderd dit dan?
Reputatie 7
Terugkoppeling gehad van Utwente; Mijn IP-adres was automatisch geblokkeerd geraakt wegens wanstaltig taalgebruik in de chatbox, maar gezien de toon van mijn mail naar hun was ik dat 'zeer waarschijnlijk niet' . 'Kan gebeuren met dynamische IP-adressen', zeiden ze.
Dat was ik dus zeker niet, aangezien ik nooit van die chatbox gebruik maak. Hopelijk komt het niet meer voor nu. Maar ik dacht dat ik altijd een vast IP adres had? Zo nee? Wanneer veranderd dit dan?
Dus toch gewoon een simpele "blokkade" van jouw IP adres. De "uitleg" zou ik maar weer snel vergeten, die is wel zeer ongeloofwaardig. Ja, jij hebt een dynamisch IP adres bij KPN, maar de kans dat die gewijzigd is is al zo ongeveer nihil, laat staan dat er überhaupt een kans zou zijn dat jij "toevallig" het oude IP adres zou krijgen van de persoon die dat wanstaltige taalgebruik gebezigd heeft in die chatbox.
Reputatie 2
Badge +3
Maar waardoor die blokkade nu heeft kunnen gebeuren?
Reputatie 7
Badge +28
Ik vermoed dat ze per abuis de verkeerde persoon hebben geblokkeerd. Jouw ip-adres is het afgelopen jaar niet gewijzigd dus het blijft voor ons gissen naar de oorzaak. In ieder geval fijn dat het werkt! 🙂

Reageer