Beantwoord

website ineens niet meer bereikbaar

  • 9 July 2019
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Van de ene dag op de andere is de website www.ccp-uganda.org via experia niet meer bereikbaar, maar wel via 4G. Ik heb de discussies gelezen, maar kom er niet uit... Ik ben voorzitter van stichting CCP, dus moet ik er echt op kunnen...
ik heb de modem gereset, dat helpt niet
helllup
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 10 July 2019, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @fredbw, welkom hier. Ik kom wel gewoon op de site via een KPN-verbinding, dus ik verwacht niet dat het iets is dat vanaf onze kant opgelost moet worden. Heb je contact gehad met de website beheerder en/of hostingpartij? Zijn kunnen eventueel checken of jouw IP-adres een ban heeft of iets dergelijks.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Dank voor je bericht Paul. De hosting partij heeft mij op de whitelist gezet en sinds vanmorgen kan ik de site weer bereiken. Opgelost dus! maar hoe ik op een blacklist kwam blijft mij een raadsel..
groet
Reputatie 7
Badge +25
Dank voor je bericht Paul. De hosting partij heeft mij op de whitelist gezet en sinds vanmorgen kan ik de site weer bereiken. Opgelost dus! maar hoe ik op een blacklist kwam blijft mij een raadsel..
groet

Fijn dat het is opgelost! 🙂