Beantwoord

Website niet bereikbaar via KPN

  • 11 September 2019
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

nou hier lukt t ook niet om www.dynostics.com te komen.net sinds vandaag 3 experia wifi versterkers aangesloten iemand ideeen hoe of wat?
lukt wel op een telefoon op 4 g
raar maar waar

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Wifi extenders 13 September 2019, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Is alleen de site dynostics.com die niet werkt? Of meerdere sites? Ik heb hem geprobeerd maar ik heb gewoon toegang via KPN glasvezel.
goedemorgen,tot nu toe is het alleen die site en helaas hebben wij hier nog geen glasvezel(zeeland).
Ik zoek me suf op internet en ook upnp aangezet en primaire dns op1.1.1.1 en 8.8.8.8 gezet maar niks lukt.
bedankt voor uw reactie.net kpn gebeld en zeggen gewoon dat ze het niet weten en dat ik het zelf maar moet uitzoeken op forum.hun installeren bij mij experia wifi versterkers en daarna kunnen ze me niet helpen,raar hoor
Reputatie 4
Badge +3
Als je die 3 Experia versterkers nu even uitschakelt, kun je de site dan wel of niet bereiken?
nee dan lukt t ook niet

Reputatie 4
Badge +3
Kom je er via www.dynostics.de wel bij?
Nee dat lukt ook niet
Hij doet t weer.monteur had mijn 3 de versterker de 5 ghz naam gegeven van de 2.4.

merci om mee te denken maar geen merci aan @Kpn wat een nare en onvriendelijke man aan de lijn gehad zeg!
Pfff met zulke mensen aan de lijn is echt geen goede reclame voor@Kpn
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Wifi extenders, welkom! Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze klantenservice! Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Als je contact met ons opneemt, hoor je gewoon goed geholpen te worden. Excuses hiervoor. Wel heel fijn dat het oorspronkelijke probleem is opgelost. Bedankt dat je dat hier nog even liet weten!