Beantwoord

Website niet te openen via WiFi, wel via 4G

  • 11 September 2019
  • 9 reacties
  • 2593 keer bekeken

Ik kan een website pagina wel via 4G en niet via 3 apparaten via wifi benaderen. Helpdesk gebeld en die kwam niet verder dan modum resetten. Dat heb ik gedaan en in bovenstaande discussie kan ik me wel herkennen, maar snap ik niet wat ik kan doen om het op te lossen.

Wie helpt mij op weg?

Admin: Bericht afgesplitst van Website niet bereikbaar via vaste aansluiting, maar wel via 4G
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 13 September 2019, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @WimL , om welke website gaat het?
https://manage.themgtchallenge.org/nl
ik heb contact gehad met de beheerder en er zijn geen andere deelnemers van deze site die problemen hebben.
Hallo @WimL , ik kan de bewuste website ook gewoon per WiFi bereiken.
Reputatie 4
Badge +3
Ik kan deze site ook gewoon benaderen via WIFI net als Jan-D.
No problemo. Krijg "inloggen spelbegeleider".
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Dit is een probleem met de webserver. Deze is niet goed ingesteld voor IPv6.

Het beste kan je contact opnemen met de websitebeheerder zodat hij/zij dit kan fixen.

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Beste @WimL, welkom! Kan je iets met de reacties hierboven en dan met name die van Robin? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.
Beste @RobinFlikkema en @Marcia_

De suggestie van Robin met de websitebeheerder gedeeld. Die heeft eea aangepast en getest en dat zorgde ervoor dat ik de website gewoon kan openen. Top suggestie en heel erg bedankt. Ook namens de beheerder.

Mission completed.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.