Beantwoord

website / server niet bereikbaar via Kpn

  • 4 August 2021
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds vandaag kan ik geen verbinding meer krijgen met m'n eigen VPS.

Via 4G gewoon bereikbaar maar zodra ik via m'n glasvezel verbinding ga is er geen verbinding mee te krijgen.

Met een traceroute zie ik dat het blijf hangen op een ipadres behorend bij Serverius.

Afgelopen dagen installatie gedaan en veel data overgezet dus wellicht geblokkeerd ivm veel data?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 August 2021, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Niet bij KPN. Je zal wel geblokkeerd zijn bij de hoster.

Daar heb ik al contact mee gehad, vanuit kpn kom ik niet in de buurt van de hoster.

Reputatie 7

Een traceroute zegt niet zo veel.

Komt die trace wel tot een einde?

Plaats anders eens een screenshot waarbij je jouw eigen IP adres en het IP adres van jouw VPS even wegpoetst.

Reputatie 7
Badge +24

Je komt bij Serverius. Dan ben je dus al bij KPN weg. Want Serveriusis is voor zover ik zo ff vinden kan niet van KPN  ofzo...

Reputatie 7
Badge +9

Toch is Servius een hostingpartij dus ik zou via je hoster nog maar eens aan de bel gaan trekken

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Jeronimo1978, zoals mede forumusers al aangeven zal je toch contact op moeten nemen met de Host. Het lijkt er op dat er een block vanuit hen op jouw IP adres zit.Â