Beantwoord

Websitemaker beheren KPN zakelijk

  • 16 July 2019
  • 7 reacties
  • 246 keer bekeken

Ik heb sinds kort een domein naam geregistreerd en wil daar graag een website aan hangen. Nu ben ik echt een volkomen "leek"hierin. Kennelijk heb ik ook websitemaker nodig, dus ook hier een abonnement op aangeschaft. Volgens de handleiding is de eerste stap, open abonnement, open websitemaker en klik op beheren. Echter ik kan nergens de optie "beheren" vinden? Wie kan/wil mij helpen?
Groetjes Linda
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 July 2019, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dit is toch geen product van KPN? Ik denk dat je dan bij de leverancier van die software moet zijn. Misschien hebben ze een eigen forum?
Hallo Nick, bedankt voor je reactie.
Ik heb eerst een domein naam geregistreerd, en kwam er later pas achter dat het wel handig is om iets te hebben om de site te maken, en in mijn KPN account kon ik kiezen om de websitemaker toe te voegen.
Ik heb dit via mijn kpn account aangeschaft bij KPN. Het wordt ook gefactureerd door KPN,.

https://www.kpn.com/zakelijk/website-maken.htm
Hallo @Linda Bogert , dan kun je als zakelijke klant het beste contact opnemen met de zakelijke helpdesk.
Dit is een consumentenforum.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Linda, welkom hier.

Als dit via KPN wordt gefactureerd is dit inderdaad een zakelijke dienst en zit je hier een beetje verkeerd. Zou je op het zakelijke forum een topic willen aanmaken? Dan kan dat daar worden opgepakt. 🙂
Dank je wel Alex en Jan, ik had geen idee dat er verschil in forums was 😃
Reputatie 7
Badge +24
Dank je wel Alex en Jan, ik had geen idee dat er verschil in forums was :D

Geen enkel probleem, fijn dat het nu duidelijk is. 🙂
Dank je wel Alex en Jan, ik had geen idee dat er verschil in forums was :D
Uiteraard graag gedaan.☺️