Beantwoord

Wederom bericht over reeds teruggestuurde apparatuur

  • 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Vandaag een tweede brief ontvangen "Laatste herinnering terugsturen apparatuur” xxxxx

Dit terwijl de apparatuur al weken geleden is teruggestuurd op de voorgeschreven wijze. 

Ik doe hier verder niets meer mee, vervelend deze berichten te moeten ontvangen. Ik lees op het forum dat ik niet de enige ben die dat overkomt. Overigens staat er geen datum, geen telefoonnummer en geen mailadres en geen naam, geen ondertekening in de brief om te reageren. Dus deze brief heeft geen enkele betekenis.

admin: privégegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 June 2021, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @JosE54, van harte welkom hier! Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, daarom hebben we het kenmerk weggehaald. Ik raad je aan om voorzichtig te zijn met je (persoonlijke) gegevens in berichten, in verband met je eigen privacy. Je kunt persoonlijke gegevens altijd veilig kwijt in je forumprofiel.

Als je al meerdere berichten over het terugsturen van apparatuur hebt ontvangen, terwijl je de boel al teruggestuurd hebt, kan ik me voorstellen dat dat storend is. Goed dat je een seintje geeft. Ik geef het door aan onze collega's van de logistieke afdeling, ik verwacht dat dit de laatste melding is geweest die je hebt ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.