vandaag is mijn internet weer (3e keer) geblokkeerd, omdat ik het modem (experiabox v8) in bridge modus heb staan. ik kreeg een beveiligde kpn pagina tezien, waarin ik een aantal dingen moest invullen. daarna stond er dat mijn verbinding na 2 uur weer vrij gegeven wordt. IK BEPAAL ZELF WEL HOE IK MIJN MODEM GEBRUIK. vooral als het modem standaard dichtgetimmerd zit, zodat je niet fatsoenlijk met je xbox en ps4 online kan spelen. ik heb hier al eerder een post over aangemaakt. schijnbaar vind KPN dit niet belangrijk en boeit het ze niet wat klanten willen/vragen.
KPN moet gewoon een modem leveren net als ziggo, waarmee je zorgeloos op je consoles kan gamen!!!
ik word echt schijtziek van KPN. ik belde ze net op om een klacht weg te leggen. een klacht indienen is uiteraard bij KPN telefonisch niet mogelijk en kan alleen maar schriftelijk. ik ben echt in staat om alles af te sluiten en door het raam bij KPN naar binnen te knikkeren. ze moeten eens ophouden met het leveren van TROEP!
PS: het forum staat vol met xbox en ps4 problemen in combinatie met glasvezel. BRIDGE MODES + eigen router is de enige optie of overstappen naar andere provider!