Beantwoord

Wéér geen wifi, overstappen steeds dichterbij

  • 18 May 2021
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedenavond, 

ik ben het écht beu nu wéér geen wifi te hebben. Wij zijn inmiddels al járen bezig om de wifi hier op orde te krijgen. Wij wonen hier inmiddels 5 jaar en zo lang ondervinden wij de ellende van slecht tot geen wifi van KPN... meerdere keren gevraagd om de super wifi te ontvangen, maar tot nu nog niks ontvangen. Ervoor betalen doe ik niet, daar wij ruim 300 euro per maand kwijt zijn aan de KPN... Dan mag je toch enige service verwachten zou je denken...? Mobiele aansluitingen zijn bijna toe om weer verlengd te worden, maar ik denk dat het nu helaas toch echt tijd wordt om over te stappen.... 10 jaar lang waren de maandelijkse kosten 300 euro p/mnd gemiddeld, dan vraag je om superwifi te ontvangen... nee dat is voor alleen nieuwe klanten... ongelooflijk! 

icon

Beste antwoord door jimny 18 May 2021, 02:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Neem onderstaande link eens door 

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Badge +19

Als u ergens een stopcontact wil belt u dan ook de energieleverancier? Of een buitenkraan? Belt u dat het waterleidingbedrijf? Nee dat moet u zelf regelen.  Zo gaat het ook met telecom. Doe het nou goed en ga niet draadloos aan de slag. Hoe het moet zijn  kunt u hieronder lezen.

€300,00 per maand?? Jeetje. Maar wat hierboven al geschreven is, Wifi wordt nooit gegarandeerd, bekabeld wel. Ik had glasvezel van Kabelnoord, Hoe snel heb ik nooit kunnen meten, omdat ik niks heb wat bekabeld kan, mijn laptop heeft bijv geen netwerkingang. Maar de wifi was waardeloos, het ene moment 106Mbps en het volgende moment 16Mbps, een stap buiten de deur en geen wifi meer enz. Nu weer terug bij KPN en de wifi is altijd rond de 55Mbps

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AbKaren, heb je de wifimanager die @jimny hierboven noemt nog kunnen doorlopen? Hiermee moet je in ieder huis wel goed wifi kunnen krijgen!
Zoals Hilda al noemt blijft Wifi altijd wat afhankelijk van de omgeving en zul je waarschijnlijk nooit de volledige snelheid van je verbinding door je hele huis kunnen benutten. De wifimanager moet je wel een heel eind op weg kunnen helpen!