Beantwoord

WEES GEWAARSCHUWD LEZER SLUIT U NOOIT AAN BIJ KPN

• 16 januari 2013
  • 10 reacties
  • 9783 keer bekeken

Nou hier gaan we dan!!!

Ten eerste!

Wij hebben internet tv en bellen van kpn,we zouden een download snelheid hebben van 10mb (extreem langzaam maar goed blijkbaar falen ze zo hard dat ze niet beter kunnen)

Ik heb sinds dag 1 maar een bekabelde download snelheid van 500kbs...

Er is een monteur langs gekomen (als je het een monteur mag noemen want wat een gehersenspoelde fantast was die knaap)

Er werd mij even verkondigd dat mijn 2 tv's allebei 5mb per sec trekken om beeld te kunnen weergeven ( jaja maak dat de kat wijs) dit resulteerd dus is 10mb voor de 2 tvs er zou 20mb binnen komen en dus - die 10mb blijft er 10mb over voor het internet...jaja u raad het al een grote bull**bleep** praat!!

Ik heb even met een speciale tool de snelheid gecheckt die mijn tv's trekken en ja hoor wat denkt u? KPN heeft mij hierover dus al voorgelogen mijn tv's trekken samen amper 1mb per sec!!!!

Waar zijn die andere 19mb dan? ja daar zal wel een of ander kul verhaal voor komen in reactie op deze stelling maar goed!

Ten 2e!!

Ik heb nu **bleep** al 5x met die ONKLANTVRIENDELIJKE K*T servicedesk gebeld en aan gegeven dat ik geen HD zenders heb op 701(kom nu niet aan kakken meneer de kpn hielelikker met hebt u wel itv HD-tv etc JAAAA dat heb ik!!!)

De klungelaars die ik in die 5x aan de telefoon heb gehad zouden dit per direct oplossen en moest alleen even het kastje resetten na een half uur...Nou goed dat is ook al 5x gebeurt en raad eens? GEEN HD ZENDERS voor deze jongen :S:S:S (Word je werkelijk sch**t en sch**t ziek van!!

Ten 3e!!!
Ik heb bijna elke avond dat mijn TV blijft hangen of het geluid niet synchroon loopt met het beeld..Of het kastje blijft finaal vast hangen.

Wederom alweer voor gebeld en de klungelaar die ik nu eraan kreeg zei ja meneer daar word aan gewerkt(jaja dat grapje ken ik over 2 jaar zit je nog met de rotzooi) waarop deze klungelaar antwoorde,TJA en begon meteen over een ander onderwerp. :S

Ten 4e!!!

Ik heb een eigen internet bedrijf en puur en alleen door deze misselijkmakende absurd slechte service die ze kpn noemen kan ik 7 van de 10 x mijn klanten niet helpen of te woord staan laat staan factureren of bestellingen doorgeven wegens de bizar langzame internetsnelheid die het 7 van de 10x niet mogelijk maakt om in te loggen op welke site dan ook...je zit gewoon als een of andere pipo de clown je browser te herstarten en te vernieuwen tot je ns doorkomt...En hier durven jullie 52e per maand voor te vragen? DIT IS NOG GEEN 1EURO WAARD!!!!!!

Ik wil bij deze PER DIRECT mijn kpn abbonement OPZEGGEN wegens in gebreke blijven van de voorgeschotelde diensten!!!!

Ik ben al in overleg met mijn advocaat om dit keihard aan te pakken en zal samen met hem ook contact op gaan nemen met de consumentenbond,tros radar,kassa en ik zal mijn rechtshulpverlening ook inschakelen want ik word gewoon KEI en KEIHARD OPGELICHT DOOR DEZE STAATSFRAUDEURS!!!

IK BEN HET WERKELIJK KOTS EN KOTS BEU DAT DEZE OPLICHTERSPRAKTIJKEN VAN KPN ONGESTRAFT DOOR KUNNEN GAAN!!!!

Ik hoop nooit meer een kpn monteur over de vloer te krijgen want deze zal met wat minder tandjes naar huis gaan dat dat die arriveerde!!!

Ik ben benieuwd wat de GEHERSENSPOELDE pipos van kpn op deze post te zeggen hebben...

Ik zeg geen doei want jullie zijn nog geen hoop stront waard!!!!

icon

Beste antwoord door kalepatser 16 januari 2013, 12:49

Mijn antwoord!

Ja jonge ik heb dr schoon genoeg van met jullie isra punt bladiebla,,,,,Dit heeft een monteur aangesloten en moet goed zijn klaar uit!

net weer getest en heb een download van 500kb :@

Ik moet om 14.30u bij onze advocaat zijn en ga dit dan ook keihard aanpakken!!!!

Zal uiteraard vanmiddag na afloop gesprek met onze advocaat een brief gaan sturen naar tros radar en ik schakel onze rechtshulpverlening in want dit is echt pure oplichterij..

500kb valt binne de norm hoe ken je dat uberhaupt je mond uit krijgen gozer? Wat zou jij doen als je deze rotzooi thuis had?

Ga jij mijn kosten betalen die ik misloop mbt mijn webwinkel ?

Ik kan mijn klanten amper contacteren Betaal je dan 50e per maand voor bahbahbah om van te kotsen jullie firma!!!

Wat een kolder slaan jullie eruit niet te geloven.

Je kan me niet zeggen dat andere klanten met deze flauwekul genoegen nemen?

500kb komop man mn telefoon prepaid heeft nog sneller internet!

Jullie falen toch echt keihard dat jij je niet kapotschaamt dat je bij kpn werkt...ik was allang depressief als ik de mensen zo voor moest liegen!

Hier komt nog een staartje aan ga daar maar vanuit!!

HET IS TOCH WERKELIJK TE TRIEST VOOR WOORDEN ALS JE ZIET HOE DE KLANTEN BEDROGEN WORDEN DAT DE STAAT DIT ZO MAAR TOELAAT....GELUKKIG HEB IK RECHTSHULPVERLENING EN ZAL OOK ZEKER RADAR EN DE CONSUMENTENBOND GAAN BENADEREN WANT DIT MOET EENS AFGELOPEN ZIJN.

KEIHARDE CRIMINELEN DIT...ALS IK IEMAND OPLICHT DAN MOET JE EENS ZIEN WAT ER GEBEURT MAAR ZON OPLICHTERSFIRMA ALS KPN KOMT ER MEE WEG...WAAR GAAT HET TOCH HEEN MET DIT LAND...MOCHT IK EEN KPN MONTEUR OVER STRAAT ZIEN RIJDEN KAN JE WAT VERWACHTEN VRIEND BIJ DEZE,TIS NU SCHOON GENOEG GEWEES MET DEZE FRATSEN EN ALS ZE NIET WILLEN LUISTEREN MOETEN ZE MAAR VOELEN BLIJKBAAR DE ENIGE MANIER OM WAAR VOOR MN GELD TE KRIJGEN!!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Hmm... Welk pakket van kpn heb je momenteel precies??

Reputatie 3
Badge +3
Het is geenszins mijn bedoeling een lans te breken voor (de service van) KPN, maar het zou wellicht toch beter zijn als u wat minder vanuit uw emoties schrijft. U maakt dan ook wat minder taalfouten...

;)

Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent in KPN. Dat kan, maar dat kunt u ook subtieler aanpakken dan met deze 'scheldkanonnade'...; het vervuilt de inhoud van dit forum zo.:(

En nee, ik ben geen Pipo van de KPN, maar een redelijk tevreden klant. :D

Reputatie 3
Badge +1
Beste k-p-npuinhoop,

Zonder je gegevens te hebben maak ik op dat je alles-in-één instap hebt m.b.t. snelheid (gebaseerd op wat je aangeeft wat je als download snelheid hebt). Gezien je puntsgewijs werkt zal zo ook antwoorden zodat er geen verwarring zal ontstaan.  Belangrijk om te vermeldden dat dit geschreven is op basis wat jij aangeeft en niet wat ik nagekeken heb (Heb namelijk geen gegevens).

1SD stream (normale kwaliteit stream) haalt bij actief zijn ongeveer 4.2 – 4.4 mbit bandbreedte in beslag.

1. Kan je lijn max 20mbit en je abonnement loopt tot 12 mbit dit worden opgevangen. Dit houdt in zodra je 1 tv aanzet de snelheid uit de 12 – 20 mbit gehaald worden, dat heeft geen invloed op je download snelheid met internet.

2. HD zenders, ook bandbreedte is hier de oorzaak. Doordat je 2 tv’s hebt wordt het signaal opgedeeld onder de tv-ontvangers die jij geactiveerd hebt op je abonnement. Had je voor heen 1 HD stream met 1 tv? Dan heb je zodra je een 2de tv aansluit een ander profiel namelijk 1 HD wordt dan 2 SD en heb je daardoor geen HD.

3. Dit kan ik enkel controleren als ik gegevens van je heb gekregen. Maar de vragen blijven:

- Gezien je 2 tv-ontvangers hebt. Beide tv-ontvangers zelfde probleem?

- Hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de experiabox?

- Indien er een DVS systeem aanwezig is heb je het ook bedraad getest?

- Is er al contact hierover geweest met de helpdesk?

4. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Daardoor kan hierover geen uitspraken doen.

Spijtig om te lezen dat je wilt opzeggen. Indien je dit doen verwijs ik je door naar mijn collegás van de retentie afdeling op 0800-0402 (optie 5 in het menu).

Indien je iets niet duidelijk is of een antwoord wilt die gericht is specifiek op jouw lijn. Zou je door middel van een privébericht aan mij de volgende gegevens sturen?

• Contractnaam
  • Postcode
  • Huisnummer

Met vriendelijke groet,

Binne

En ja hoor,kunnen de dames bij kpn geen slechte reacties aan?

Mijn gebruikersnaam k-p-npuinhoop is namelijk verwijderd (niet dat julllie er wat mee opschieten want ik maak gewoon een nieuwe gebruiker aan simpel) hahaha dit geeft maar weer eens aan dat jullie gewoon de klanten in een hoekje duwen en het jullie totaal geen bal zal intresseren wat er aan het handje is.

DIT WAS BIJ ZIGGO EN CANAL DIGITAAL TOCH WEL WAT ANDERS GEREGELD!

IK RAAD OOK IEDEREEN DIE DIT LEEST AAN NOOIT OOK MAAR IETS VAN KPN AF TE NEMEN WANT JE WORD KEIHARD GEN**ID!!!

Taalfouten? Enja hoor de eerste pipo die reageerd is er weer een hoor,het moet niet gekker worden!

Je hebt 4 berichten geplaatst in 2 weken tijd,wie ben jij en wie denk je dat je bent?

Het is toch van de zotte dat je gewoon keihard gen**id word waar je bij staat,we hebben het al niet breed en dan krijg je deze fratsen ook nog eens op je dak!

Blijkbaar heb jij het geld op je rug groeien en steun je deze oplichtingspraktijken lekker :S

Als ik na vele malen rustig blijven en het fatsoendelijk zonder "scheldkannonade" probeer op te lossen word ik van het kastje naar de muur gestuurd en de situatie word alleen maar onnodig erger!

Vind je het gek dat op een gegeven moment de maat helemaal vol is en er wat gescholden word?

Het zou me werkelijk een worst wezen of dit forum "vervuilt" word,want als ik de klachten zie op het forum en op google nou dan valt je werkelijk helemaal niks meer in en vind ik het niet gek dat mensen zo gefrustreerd reageren.MAAK HET DAN OOK EENS IN ORDE IPV DE MENSEN GELD AF TE TROGGELEN EN VOOR DE REST KUNNEN ZE HET ZICH UITZOEKEN!

Ga er nu maar vanuit dat ik een petitie ga beginnen op een van mijn blogs om kpn via tros radar keihard aan te gaan pakken en ik ben er heilig van overtuigd dat ik zeer veel volgers zal krijgen op deze.

Beste binne_

Wij hebben indd het instap pakketje,we hebben sinds het begin van het abbonement 2tv's dus 2 kastjes en toen wij kpn pakket afsloten kregen wij te horen(dit moest er namelijk perse van onze kant inzitten) dat je op 2 tv's hd kan kijken bv woonkamer en slaapkamer. Dit blijkt ook een keiharde leugen te zijn want je kan maar op 1 tv hd kijken en als deze aanstaat kan het op de andere tv niet. Goed hier kom je pas achter zodra ze je de zooi hebben aangesmeerd.

Heb de 2 kastjes aangesloten via kabel op de experia box.

Beide kastjes blijven constant hangen of beeld en geluid lopen niet synchroon etc.

Ik heb geen dvs systeem aangesloten.

Net weer even mijn snelheid getest en kom nu wonderbaarlijk ineens op 4mbs (beter maar niet genoeg)

En ik tik net 701 in en wat denk je daar zijn mijn hd zenders. Hoe het kan al sla je me dood ik zou het niet weten..waarschijnlijk hebben ze aan de hand van mijn ip adres op dit forum snel de boel in orde gemaakt voor zover dat mogelijk is. Goed hier ben ik wel enigsinds blij om dat zal ik ook eerlijk toegeven!

Ik stuur je even een prive bericht binne_

Gr

Reputatie 3
Badge +1
Bese kalepatser,

Ik begrijp dat je dezelfde persoon bent als k-p-npuinhoop ? Graag verwijs ik je naar mijn eerder gegeven antwoord. Ook wil ik je verwijzen naar de huisregels van KPN. Een mening geven is niet erg maar zolang het maar niet persoonlijk wordt. Deze kan je hier vinden.

Indien je nog vragen hebt over je verbinding zie ik je gegevens graag tegemoet.

Ik zie dat we tegelijk aan het posten zijn

Mvg,

Binne

Nou ff als toevoeging op de HD zenders die ik nu op 1 tv heb,het is onmogelijk naar deze te kijken want het haperd constant op elke zender.

Wat ik nog even kwijt wil is dat we ook een schotel hebben (niks digitaal ofso) en dit beeld is gewoon vele malen beter dan de zogenaamde hd zenders van kpn) Dit kan toch niet?

Nu de HD zenders het op 1 tv doen heb ik ff mijn download snelheid getest en die trekt nu nog maar het volgende :

1.09 Mb/s  DL0.87 Mb/s UP26 msVoorthuizen< 50 mi
 Dit is 10x minder dan ons beloofd is.

Ik vraag me ook af of je het abbonement dus onder het contract kan opzeggen wegens het in gebreke blijven van de voorgeschotelde services?

Zoniet ga ik verdere stappen ondernemen en zal ik dit verder aanpakken met een petitie en met tros radar.

Voor de duidelijkheid ik ben niet de enigste! : http://www.google.nl/#hl=nl&tbo=d&sclient=psy-ab&q=site:trosradar.nl+kpn+problemen&oq=site:trosradar.nl+kpn+problemen&gs_l=hp.3...6142.8618.2.8888.12.11.1.0.0.0.205.1473.1j9j1.11.0...0.0...1c.1.povWpQHu19M&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41018144,d.Yms&fp=d0c096bda79751ad&biw=1280&bih=685

Valt je niks meer in!

gr

Nou zeg en dit krijg je dan als reactie op Binne_ zijn vraag naar persoonlijke info!

Over toezeggingen die gedaan zijn heb ik geen inzage in. Ik bekijk dit van een technisch oogpunt en op basis van de huidige metingen.

De Technische waardes die bij je huidige abonnement zitten vallen binnen de waardes van he abonnement en betaal je niet iets wat je technisch gezien niet kan halen.

Ik heb het volgende voor je nagekeken. Indien je het internet gebruikt beide tv's aanhebt heb je kans op haperingen door gebrek aan bandbreedte. Controleer ik je lijn kom ik het volgende tegen:

DELT estimated distance : 2456 m (Dit is een geschatte afstand), doordat je +/- 2.4km van de wijkcentrale woont is de huidige snelheid die je hebt technisch gezien het maximale. Indien je VDSL zou hebben zou dit betekenen dat je lijn met deze afstand langzamer is dat je hudige ADSL2+ aansluiting.

Meet ik je lijn een aantal keer door, dan zie ik dat de signaalsterkte redelijk schommelt. Dit duid meestal op slechte bekabeling. Daardoor ben ik benieuwd naar het volgende:

- Wat voor ISRA punt heb je

- Hoe lang is de kabel tussen het ISRA en de experiabox (Witte ZTE experiabox).

Indien dit een telefonie kabel die niet langer is dan 2 meter. Zou je deze willen vervangen voor een nieuwe ronde telefonie kabel. Gezien het modem van de stroom gaat kan ik vanaf die moment gaan testen of dit verbetering is.

Is de lijn langer tussen ISRA en modem langer dan 2 meter verzoek ik je deze in te korten en modem richting het ISRA punt te verplaatsen.

Mijn antwoord!

Ja jonge ik heb dr schoon genoeg van met jullie isra punt bladiebla,,,,,Dit heeft een monteur aangesloten en moet goed zijn klaar uit!

net weer getest en heb een download van 500kb :@

Ik moet om 14.30u bij onze advocaat zijn en ga dit dan ook keihard aanpakken!!!!

Zal uiteraard vanmiddag na afloop gesprek met onze advocaat een brief gaan sturen naar tros radar en ik schakel onze rechtshulpverlening in want dit is echt pure oplichterij..

500kb valt binne de norm hoe ken je dat uberhaupt je mond uit krijgen gozer? Wat zou jij doen als je deze rotzooi thuis had?

Ga jij mijn kosten betalen die ik misloop mbt mijn webwinkel ?

Ik kan mijn klanten amper contacteren Betaal je dan 50e per maand voor bahbahbah om van te kotsen jullie firma!!!

Wat een kolder slaan jullie eruit niet te geloven.

Je kan me niet zeggen dat andere klanten met deze flauwekul genoegen nemen?

500kb komop man mn telefoon prepaid heeft nog sneller internet!

Jullie falen toch echt keihard dat jij je niet kapotschaamt dat je bij kpn werkt...ik was allang depressief als ik de mensen zo voor moest liegen!

Hier komt nog een staartje aan ga daar maar vanuit!!

HET IS TOCH WERKELIJK TE TRIEST VOOR WOORDEN ALS JE ZIET HOE DE KLANTEN BEDROGEN WORDEN DAT DE STAAT DIT ZO MAAR TOELAAT....GELUKKIG HEB IK RECHTSHULPVERLENING EN ZAL OOK ZEKER RADAR EN DE CONSUMENTENBOND GAAN BENADEREN WANT DIT MOET EENS AFGELOPEN ZIJN.

KEIHARDE CRIMINELEN DIT...ALS IK IEMAND OPLICHT DAN MOET JE EENS ZIEN WAT ER GEBEURT MAAR ZON OPLICHTERSFIRMA ALS KPN KOMT ER MEE WEG...WAAR GAAT HET TOCH HEEN MET DIT LAND...MOCHT IK EEN KPN MONTEUR OVER STRAAT ZIEN RIJDEN KAN JE WAT VERWACHTEN VRIEND BIJ DEZE,TIS NU SCHOON GENOEG GEWEES MET DEZE FRATSEN EN ALS ZE NIET WILLEN LUISTEREN MOETEN ZE MAAR VOELEN BLIJKBAAR DE ENIGE MANIER OM WAAR VOOR MN GELD TE KRIJGEN!!

Ik snap niet waarom jullie opgelost bij de post zetten want er is net geen kl*te opgelost!!

Waardeloze firma dit,jullie werken jezelf tegen zo want alle mensen die dit lezen hoe jullie met je klanten omgaan zullen keihard wegrennen van KPN!

Succes verder met jullie zielige leventje en met het voorliegen en oplichten van klanten!

Jullie horen nog van mij en de betreffende instanties die benaderd gaan worden!

Reageer