Beantwoord

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

  • 5 March 2021
  • 7 reacties
  • 676 keer bekeken

Dit is dus bij mijnKPN wéér een terug kerend probleem is nu ruim een week weer aan de gang en nog steeds niet opgelost is..

 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Het is ontzettend irritant dat je via mijn KPN niks kan veranderen  en elke keer dit bericht krijgt  en maakt niet uit of je het via de app op je telefoon doet of via een andere browser op de PC..

 

Ik zou zeggen KPN los het z.s.m. mogelijk op!!

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 March 2021, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Dit is dus bij mijn KPN wéér een terug kerend probleem is nu ruim een week weer aan de gang en nog steeds niet opgelost is..

 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Het is ontzettend irritant dat je via mijn KPN niks kan veranderen  en elke keer dit bericht krijgt  en maakt niet uit of je het via de app op je telefoon doet of via een andere browser op de PC..

 

Ik zou zeggen KPN los het z.s.m. mogelijk op!!



Admin: reactie verplaatst naar eigen topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Beekrr ,

Vervelend ! 

Maar dan kun je misschien beter bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is gewoon bereikbaar via 0800-0402.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij grote drukte heb je met de chat een prima alternatief. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Beekrr, welkom! Dit is wel heel erg rot :-(. Heb je naar aanleiding van het bericht van Noordzee inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Je krijgt deze foutmelding alleen als je echt iets probeert te wijzigen? Of ook op een ander moment? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Inmiddels heb ik nog contact gehad via mail en Messenger van de week nog en per mail zijn ze bezig met mijn bestelling die ik had geplaatst en als het goed is hoor ik daar nog binnenkort van Alleen wanneer??.. Het ging om wijziging antivirussoftware moest weer na gratis en dan kwam ik op 55,00 en had nog een actie lopen tot November .. En als het goed is vanaf Maart/April moet ik dat kunnen zien op mijn factuur.. Ik had vorige week zaterdag al problemen toen was er nog niets gewijzigd dat wou ik gaan doen en toen kreeg ik deze melding Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens...  Vorig jaar heb ik dat ook wel eens gehad en toen een paar dagen gewacht en toen kon ik ook pas gaan wijzigingen..

het probleem doet zich voor in de mijnKPN app en op de computer maakt niet uit of je een andere browser gebruikt.. Ik heb alles gedaan en wat in mijn vermogen ligt .. 

En misschien is het nu dat zij bezig zijn met mijn bestelling en op dit moment niet kan veranderen en deze melding ook krijg .. Dat weet ik niet .. het staat in mijnKPN nog op het oude bedrag en is nog niets gewijzigd en ik neem aan nu wel bij jullie Financiële afdeling en Systeem staat dat ik dus geen 4,99 meer ga betalen en eind van het jaar op 66,99 zit .. En is ook wel via Messenger bevestigd door 2 collega's dat zij in het systeem hebben gezet en dat alles gewijzigd is..

 

Per mail gekregen vanuit KPN.COM@reviva.nl

Geachte Dhr ter Beek,

U hebt bij ons een bestelling geplaatst.

We hebben helaas meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken. Dit komt omdat door technische redenen. Sorry daarvoor. U ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Messenger:

Bedankt! Ik heb de gratis KPN veilig voor 5 apparaten aangezet en de betaalde staat nu dus uit. Daarmee zie ik ook dat het maandbedrag nu €55,- is en je ontvangt binnen een paar uur de bevestiging per mail! heb ik nog niet gehad 

Goedemorgen Remco, dank voor je berichten. Een bevestiging van je bestellingen krijg je altijd al in mail, ik kan je geen bevestiging van de bevestiging in de mail sturen. Ik kan je hier helpen, niet in mail. De bevestiging die je hebt gekregen van Jorg Kramer is een bevestiging van de wijziging die je hebt gedaan voor de aanpassingen aan je thuis abonnement. Door die verandering krijg je kortingen. De eerste 6 maanden betaal je €55,00, tussen de 6 en de 9 maanden betaal je €61,99, na 9 maanden is de kortingsperiode voorbij en gaat de prijs €66,99 per maand. Laat je me weten als je nog andere vragen hebt? Fijne dag vandaag.

Door die verandering krijg je kortingen... en die korting had ik al vanaf November want ik ben op een gegeven moment van 100 na  200 mbit gegaan en toen had ik voor ruim 15 apparaten waar ik een virusscanner op kon zetten en 4,99 tot 27 februari aan vast zat en de 28ste wou gaan veranderen en toen deze probleem had..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ik had net nog gekeken op mijnKPN en weer de zelfde meldig  … het probleem moet echt bij jullie liggen en wat ik uit de mail van Jörg Kramer las hebben zij ook technische problemen …  

Ik ga er nu verder vanuit dat ik vanaf Maart/April  geen 4,99 meer op mijn factuur zie :relaxed:

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Beekrr, als ik dit allemaal lees dan lijkt het inderdaad goed te gaan komen. Mochten we uiteindelijk toch nog iets voor je kunnen doen, dan kan je ons via messenger of via het forum altijd nog weer benaderen!

Hoi Marcia,

 Bedankt voor je replay :wink::blush: 

Daar ga ik wel vanuit .. En komt vast en zeker goed en graag weer bij je terug kom mocht ik weer iets hebben wat ik niet zelf via de app/internet kan doen..

En een hele fijne zondag nog en geniet er van! :relaxed:

 

Groetjes,

Remco