Vraag

Wegvallen beeld bij Youtube stream

  • 1 November 2019
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Hoi KPN,

 

Ik heb het snelste glasvezelinternet van KPN (500MBps). Mijn zoon streamt zo'n 4 keer per week live game-content via Youtube. De laatste weken komt het regelmatig voor dat tijdens de live-stream de kijkers (tijdelijk) geen beeld meer hebben. Hoe kan ik dit oplossen, zodat de stream gewoon zichtbaar bllijft?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Morc68 welkom op ons KPN forum! Tijdens het streamen is het niet handig dat de kijkers het beeld verliezen. Straks missen ze een gave/belangrijke actie. Kan je me vertellen op welk apparaat hij de via Youtube streamt? En is dit bekabeld of draadloos aangesloten op het modem?

Hoi Jiske,

 

Hij streamt vanaf zijn PS4 via OBS op zijn computer. De PS4 en de PC zijn beiden bekabeld aangesloten op het modem.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Morc68, OBS is een veel gebruikt programma, had je zoon hem al een keer opnieuw geïnstalleerd? Youtube via een andere browser getest? Heb jij nog verdere tips @Nick83 :relaxed: ?

Reputatie 7
Badge +24

Kabels nakijken. Deze moeten goed zijn. Niet te makkelijk over denken.

 

Dit is bijv. niet goed. Kwam ik hier op het forum een paar weken geleden tegen.

En doe eens een snelheidstest op die pc. Haal je daadwerkelijk op de pc 500 mb?

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Morc68  dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer