Beantwoord

Wegvallen verbinding PS4 games

  • 11 January 2020
  • 12 reacties
  • 351 keer bekeken

Als ik online wil gamen valt om de paar minuten de verbinding weg. Althans heb overal wifi dan maar ps geeft aan dat de verbinding verloren is. Nat type 2, wifi signaalserkte 98% .. iemand een idee?? Rete irritant en sta op punt kpn op te zeggen

icon

Beste antwoord door Ruben1987 22 January 2020, 20:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Ruben1987, welkom! Super irritant lijkt me dat inderdaad. Ik ben wel benieuwd waarom je de playstation niet bekabeld aansluit? Dat is de beste manier om te gamen namelijk. Merk je op andere apparaten ook dat internet wel eens uitvalt? Is de PS rechtstreeks verbonden met de wifi van de Experia Box of zit er nog een wifi versterker o.i.d. tussen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. 

Goedemiddag, 

ik speel altijd via de wifi, dir omdat de router in de meterkast hangt en ps in huiskamer staat. Kan er geen kabel in stoppen.. de wifi gaat hier rechtstreeks heen en geeft een signaal sterkte van 98% zegt de PS. Op andere apparaten valt het internet niet weg.

 

Reputatie 7
Badge +30

Als het op andere apparaten niet wegvalt, lijkt het verder prima. Ik zie ook niets als ik je lijn doormeet. De playstation is wel altijd een van de apparaten waarop je dit soort dingen als eerste merkt. Het advies is in dit geval daarom echt om toch kijken of je een kabel kunt trekken. Je zou nog eens de wifi tuner kunnen doorlopen, ik zie dat dit al even geleden is. Misschien kan je daar nog iets uithalen. 

De wifi turner kunnen doorlopen? 
ik ben een echte leek op dit gebied.. maar lees graag hoe het moet om daarna maar eens te proberen de kabel door te trekken.. 

Reputatie 7
Badge +30

De wifi tuner vind je op onze website. Je kunt dit het beste met je telefoon doen, om vervolgens door je hele huis te lopen om je wifi te optimaliseren :-).

Reputatie 7
Badge +30

Is het nog gelukt met de wifituner?

Nee helaas niet, als ik inlog met mijn kpn accoujt bij wifi turner krijg ik de melding: kan de benodigde gegevens niet laden..

Reputatie 7
Badge +30

Wat vreemd.. Wil je voor de zekerheid eens een andere browser proberen en cookies/geschiedenis etc. eens verwijderen? Hij doet het bij mij namelijk nu wel gewoon. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het nog gelukt?

Nee wifi turner lukt nog steeds niet. Nog steeds de melding dat het niet lukt om gegevens te laden.. echter gaat het gamen nu zowaar een paar dagen goed.. veaag me niet waarom nu opeens wel, maar als het zo blijft ben ik een tevredne man ;)

Reputatie 7
Badge +30

Als jij tevreden bent, ben ik dat ook:sweat_smile: . Mochten we in de toekomst toch nog iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten!

Doe ik! Bedank voor je effort iig! 👍