Beantwoord

wegvallen WiFi verbinding

• 14 augustus 2017
  • 15 reacties
  • 664 keer bekeken

Dag,

Ik ervaar de laatste tijd heel veel het wegvallen van de internetverbinding. Computer kan wel andere verbindingen vinden en het duurt even voordat het modem weer zichtbaar wordt. Dit gaat dan over de WIFI. Ik heb een experia box v8.
Henk

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Maaike_ 18 september 2017, 09:29

Update: de monteur heeft de V8 modem vervangen; sindsdien werkt het internet storingsvrij 😃
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Heb je dit op al je apparaten of alleen op die computer?
Voor zover ik kan nagaan alleen op de laptop. De telefoon schakelt over naar z'n 4g als wifi uitvalt. Op de tablet weet ik het niet, gebruik deze nl. niet zo vaak.
Reputatie 7
Badge +11
Ja de wifi valt dus ook compleet weg op je telefoon op dat moment, of zie ik dat verkeerd?
Dat klopt.
Reputatie 7
Badge +15
En vallen de verbindingen van beiden apparaten (Telefoon+TV)tegelijkertijd weg? Of gebeurt dit op andere tijden?
Reputatie 7
Badge +11
Waarschijnlijk is je V8 gewoon brak, of misschien is je DSL verbinding niet lekker waardoor die V8 hele tijd herstart. Als je een goed antwoord wil is het beste om even op een webcarer te wachten, die pakt dit topic wel op! Even geduld dus 🙂
Dank voor nu!
Reputatie 4
Goedemiddag hbakker81, welkom op het KPN Forum! Ik zie dat annedijkstra2 en SjorsK je al te woord gestaan hebben, vanuit KPN zal ik je verder helpen :)
SjorsK stelde een hele belangrijke vraag; valt alleen de internetverbinding weg of ook de telefoon/tv? Met deze informatie kan ik namelijk gericht een onderzoek starten.
Het gaat alleen om het internet.
Reputatie 4
Als het alleen om internet (WiFi) gaat, dan is het niet de V8 modem of de DSL verbinding die problemen geeft maar is het de WiFi zelf. Ik adviseer je als eerste op https://www.kpn.com/service/internet/snelheid-verbeteren/verbeter-wifi.htm te kijken, hier vind je 4 stappen om het WiFi signaal te verbeteren.

Wil je in dit topic laten weten of dit de oplossing is? Zo niet, dan help ik je uiteraard verder met de oplossing.
Reputatie 4
Als het alleen om internet (WiFi) gaat, dan is het niet de V8 modem of de DSL verbinding die problemen geeft maar is het de WiFi zelf. Ik adviseer je als eerste op https://www.kpn.com/service/internet/snelheid-verbeteren/verbeter-wifi.htm te kijken, hier vind je 4 stappen om het WiFi signaal te verbeteren.

Wil je in dit topic laten weten of dit de oplossing is? Zo niet, dan help ik je uiteraard verder met de oplossing.

Heeft mijn link https://www.kpn.com/service/internet/snelheid-verbeteren/verbeter-wifi.htm geholpen het probleem op te lossen?
Ik ben net terug van vakantie en heb de link geprobeerd maar de verbinding blijft wegvallen, meerdere keren per dag.
Reputatie 4
Ik ben net terug van vakantie en heb de link geprobeerd maar de verbinding blijft wegvallen, meerdere keren per dag.

Dankjewel voor je update, ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie 🙂 Wil je een reactie op mijn privébericht geven? Dan kan ik het verder oppakken.
Reputatie 4
Update voor eventuele meelezers; morgen krijgt hbakker81 bezoek van één van onze monteurs voor het oplossen van dit probleem.
Reputatie 4
Update: de monteur heeft de V8 modem vervangen; sindsdien werkt het internet storingsvrij 😃

Reageer