Beantwoord

Wegvallend internet

  • 13 November 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Beste KPN, 

Wanneer ik tv kijk in mijn slaapkamer valt met regelmaat de internet verbinding weg. Relaxed tv kijken zit er dus niet in. 
Wat kan ik hier aan doen? 
De modem zit op ongeveer vijf meter afstand. 
De TV is met wifi verbonden. 
 

Groetjes. 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 21 November 2019, 08:56

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Trek nou maar een kabel van de ontvanger naar het modem dan ben je van alle problemen af.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @95A welkom op ons KPN forum! Als je verbinding constant wegvalt kan je inderdaad niet relaxed tv kijken :( Je geeft aan dat je tv kijkt via Wifi, heb je dan ook een interactieve televisie ontvanger staan? Of gebruik je de app/chromcast. Het trekken van een kabel lost sowieso het probleem op maar is niet altijd mogelijk. Is dit bij jou wel mogelijk?

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Ha Jiske, 

Sorry voor de late reactie! Ik heb in de slaapkamer een interactieve televisie ontvanger staan! Een kabel trekken is zeker mogelijk, maar dat is wel mijn laatste optie. Heb jij nog ideeën? 

Reputatie 5
Badge +7

Dat geeft helemaal niks @95A ik heb meerdere opties voor ik ga er dan vanuit dat je het dan via draadloze adapters hebt aangesloten. Om te beginnen kunnen we die het beste opnieuw verbinden met een schone verbinding je mag alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer. Kan je kijken of je na deze reset de storingen stoppen ?

Reageer