Beantwoord

wegvallend internet

  • 16 September 2020
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Hoi,

 

Sinds een maand dat ik tv heb opgegeven en alleen gebruik maak van internet is alles een puinhoop! Het wegvallende internet is echt gewoon heel erg irritant. Heb alles al geprobeerd met de tool die ook niet volledig goed werkt, box ook al aan en uit gezet, niks helpt gewoon en telkens als je een telnummer probeert te vinden zodat je eens eindelijk iemand kan spreken, lijkt het wel een naald in een hooiberg. Hoe kunnen we contact met jullie opnemen? 

Alleen met jullie tool werken is echt verschrikkelijk, word echt tijd om een nr op site en op de tool te zetten, matteloos grootst irritatie!

Graag zou ik jullie willen bellen.

 

Groet,

 

Lessandra

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 September 2020, 19:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi,

 

 

Graag zou ik jullie willen bellen.

 

Groet,

 

Lessandra

 

Hoi @Lessandra ,

 

Dat is helemaal niet moeilijk, KPN is te bereiken via 0800-0402.

 

Een alternatief is chatten. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Lessandra en welkom op het forum! 

KPN is te bereiken via 0800-0402.

Een alternatief is chatten. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Dit zijn inderdaad andere manieren om met ons in contact te komen. 😄 Is het bellen gelukt en is het probleem nu opgelost? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer vernomen dus ik hoop dat het inderdaad opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten! 

Reageer