Beantwoord

Wegvallend internet

  • 19 November 2020
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Badge

Sinds jaren hebben we regelmatig, zeker wekelijks!!!!!!! wegvallend internet. Soms enkele secondes, soms minuten, soms tot een kwartier lang.

 

Steeds weer gebeld, “router resetten, doe dit, doe dat……..de nieuwste router toegestuurd…. van alles, maar het zet geen zoden aan de dijjk”we zijn er eigenlijk wel klaar mee.

 

Is het nu echt niet mogelijk dat ze eens een monteur sturen die de installatie controleert en eens doormeet en voor eens en altijd de problemen oplost????

ik hoor graag van u

 

 

*Admin:  Afgesplitst en eigen topic aangemaakt voor je vraag

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 November 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @kpnwhisperer . Wat een ellende op deze manier.

Vallen alle diensten weg? Wat zie je op zo'n moment gebeuren met de lampjes op de experiabox?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik je lijn doormeten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben, weet je mij te vinden.