Beantwoord

Wegvallend internet en service tool werkt niet

  • 23 October 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Ik heb de afgelopen 5 dagen last van wegvallend internet. Ik heb glasvezel 100 download en 100 upload. De ene keer heb ik dat wel maar de andere keer maar 3mb download en upload. Dit klopt natuurlijk niet. Nu heb ik wel al zelf wat stappen gedaan. En dat is de modem handmatig resetten en de glasvezel kastje ook. Maar het probleem bleef. Nu heb ik op advies van kpn als je wegvallend internet hebt de online service Tool geprobeerd maar Die werkt al meerderen dagen ook al niet. Ik heb een Experia box v10. Daarnaast had ik kpn geprobeerd te bellen heb 45 minuten voor niks aan de lijn gewacht omdat kpn zelf de lijn sloot.

 

Hier 2 afbeeldingen wat ik bedoel en dus niet hoort.
 

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 October 2019, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Anthony, welkom! Lastig dat je internet zo wegvalt. We hebben de afgelopen dagen wat issues gehad hier en daar met de servicetools. Dat zou nu weer in orde moeten zijn. Maar, dat gezegd hebbende, ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Je geeft aan dat je de Experia Box en het glasvezelpunt gereset hebt. Hoe branden de lampjes op Experia Box en glaspunt als je internet wegvalt?

Hallo Erik, De profiel pagina link die u heeft gestuurd klopt denk ik niet. 

Dit zie ik namelijk als ik op de link klik.
 

 

Alle lampjes branden groen. Behalve de eco stand maar dat is logisch. Die staat gewoon altijd uit bij mij.


Ik heb net 23:05 uur een medewerker gesproken en als ik nog steeds last had van wisselend internet moest ik morgen even weer contact opnemen.

Ik wilde laten weten dat ik paar keer een speedtest heb gedaan en het probleem lijkt opgelost. Alleen hopelijk kon ik jullie wel helpen met het vermelden dat de service lijn en de profiel link niet werkt.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Anthony. Ik had per ongeluk een verkeerd teken in de link getypt. Dat heb ik even hersteld, dus die doet het nu weer. En goed om te horen dat jouw verbinding ook weer in orde lijkt. Dan ga ik ervan uit dat het tijdelijke verstoringen waren. Mocht het nou wel terugkomen, kom hier dan ook vooral terug. Dan gaan we alsnog verder kijken.