Beantwoord

Wegvallend internet, slechte service

  • 4 October 2019
  • 19 reacties
  • 606 keer bekeken

Contact gehad omdat mijn modem 3 tot 5 keer per dag opnieuw opstart maar KPN ziet geen onderbrekingen vanuit hen en dan is er geen storing. Maar even een kort filmpje gemaakt. Super slecht natuurlijk en arrogant van KPN.



icon

Beste antwoord door Nee hoor u heeft geen storing 11 November 2019, 11:08

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Mooi filmpje maar het zegt natuurlijk niets.
Reputatie 4
Badge +3
Is dat blauw of groen. Knipperend blauw is inderdaad dat hij opnieuw verbinding zoekt. En dat moet KPN gewoon kunnen zien als onderbreking.
Knipperend groen is een software update, maar dat hoort hij niet continu te doen.
Hier moet een monteur naartoe voor onderzoek want dit lijkt mij zwaar irritant, snap niet dat het nog niet gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +21
@Nee hoor u heeft geen storing, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wanneer wij niks meten, we niet verder kijken wat er aan de hand kan zijn. Ik moet wel zeggen soms geven de systemen dan wel aan van hé, ik zie niks dus dat komt niet overeen met wat de medewerker probeert nu.

Maar meerdere keren per dan een wegvallende verbinding is niet acceptabel! Waaraan merk je dat de verbinding wegvalt? Aan het internet (bekabeld en/of draadloos), televisie verbinding of iets anders? En maak je gebruik van glasvezel?

Wil je daarnaast je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En kan je aangeven of de wegvallende verbinding vaak rond hetzelfde tijdstip plaatsvindt?

Ik hoor graag van je zodat ik verder kan kijken en actie kan ondernemen!
Reputatie 7
Badge +21
@Nee hoor u heeft geen storing, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?
Dank jullie wel voor de reacties.

Helaas doet het probleem zich nog steeds voor. Gemiddeld 4 keer per dag. is er geen verbinding meer. Alles wat dan gekoppeld is aan de modem doet het niet meer. Ik heb geen glasvezel maar de oude telefoonlijn. Misschien dat de modem defect is?

Ik hoor heel erg graag van je Susan,

iwan
Reputatie 7
Badge +21
@Nee hoor u heeft geen storing, bedankt voor je reactie. Helaas dat het probleem nog niet opgelost is! Ik help je graag verder, maar dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je die alsnog kunnen toevoegen aan je Forum profiel zoals hierboven gevraagd is? 🙂
@Susan_ done
Reputatie 7
Badge +21
@Nee hoor u heeft geen storing, bedankt! Ik zie inderdaad meerdere verbrekingen afgelopen dagen (en vaak meerdere op één dag) maar niet een vandaag waardoor het lastig wordt om direct iemand langs te sturen. Mag ik vragen wat je verder nog op je Experia Box hebt aangesloten? Extern apparatuur zoals een extra router of Experia WiFi's?

Verder wil ik vragen om een harde reset uit te voeren. Dit wil vaak ook al een heleboel schelen qua problemen!

Mocht dit niet werken dan wil ik je vragen om op het moment dat je gemerkt hebt dat er een verbrekende verbinding is geweest, die dag nog met ons te bellen via 0800-0402. Op dat moment zien we die verbinding, herkent het systeem dit, en kunnen we hier naar handelen.

@Susan_  Ik heb er 1 experia Wifi. boven staan. Toon van Eneco, Google Home, Philpips Hue. Een een verbindingsset die ik van jullie heb gerkegen. De 650.

 

Ik zal vandaag de modem een harde resset geven.   

@Susan_  Harde reset uitgevoerd en helaas heeft dit niet gewerkt. 

Reputatie 7
Badge +21

@Nee hoor u heeft geen storing, indien je nog steeds verbrekende verbindingen ervaart dan moet er echt even naar gekeken worden. Je hebt een aantal externe apparaten aangesloten én de draadloze verbindingsset. Heb je enig idee waar de storing begint? Valt er eerst één apparaat uit en dan de Experia Box? Of echt de Experia Box en daarna alles wat daar aan aangesloten zit? Want dan kan het ook nog ergens in een extern apparaat zitten, die de Experia Box triggert.

Verder kan ik op dit moment, omdat het systeem niet meewerkt en geen verbreking ziet, geen storingsmonteur sturen. 

Mocht dit niet werken dan wil ik je vragen om op het moment dat je gemerkt hebt dat er een verbrekende verbinding is geweest, die dag nog met ons te bellen via 0800-0402. Op dat moment zien we die verbinding, herkent het systeem dit, en kunnen we hier naar handelen.

Ik begrijp dat je het misschien niet ziet zitten om weer te bellen, chatten kan ook via onze [url=https://www.kpn.com/service/stel-je-vraag-online.htm]LiveChat functie[/url]. De kans dat ik het namelijk die dag op tijd lees is klein :( 

Een service monteur kan je altijd aanvragen via onze website, maar hier zitten wel kosten aan verbonden.. Daar kunnen we het uiteraard later nog wel over hebben, mocht het probleem echt in de KPN apparaten of verbinding hebben gezeten.

@Susan_  De storing begint bij de modem. Is het een idee om een nieuwe modem op te sturen of ligt hierin niet het probleem. Een uur geleden is er weer een storing geweest. 

Reputatie 7
Badge +21

@Nee hoor u heeft geen storing, ik ben uiteindelijk op een storingsmonteur uitgekomen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wanneer het probleem niet veroorzaakt wordt door KPN apparaten, er kosten in rekening gebracht kunnen worden.

Om de monteur in te plannen heb ik ook wat informatie nodig, op welke dag(delen) je komende 2 weken thuis bent. Ik kan ook de monteur inplannen, en mocht die dag of dat dagdeel niet uitkomen dan kan je hem zelf herplannen via onze website.

Reputatie 7
Badge +21

@Nee hoor u heeft geen storing, is het inmiddels opgelost en is er al een monteur langs geweest? Ik heb namelijk niks meer van je gehoord helaas..

Op dit moment ben ik in het het buitenland. Ik ben volgende week terug

Reputatie 7
Badge +21

@Nee hoor u heeft geen storing, het is inmiddels al meer dan een week later. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?

Op dit moment is alles stabiel. Naar mijn idee zijn er geen stortingen meer geweest. Als dit weer gaat spelen neem ik contact op met de klantenservice 

Onwijs bedankt voor alles 

Reputatie 7
Badge +24

Namens@Susan_ : fijn om te lezen en graag gedaan. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn. :relaxed:

Reageer