Hallo,
We krijgen steeds vaker te maken met wegvallend internet. The Experia box verliest de groene lampjes van internet. Als ik inlog op de modem staat er dit:
Geen VDSL lijn blijkbaar. Dat gebeurde bijvoorbeeld vandaag op 16 Juni 2021 om: 0:00 (precies middennacht), 20:20, 20:14 & 21:21.
Vandaag had ik na 20:20 de modem laten resetten via: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet. Hierdoor werd de “attainable” rate een 10 to 20% beter, maar toch ging het weer uit. Noise margin ging ook omhoog, weet niet of dat beter is.
Ik hoop dat er meer gedaan kan worden dan modem resetten. Dit is niet alleen vandaag, maar ik heb ditmaal de tijden opgeschreven, misschien kan je dan nagaan wat er is gebeurd.
Groeten,
R.
Momenteel:
Beste antwoord door NHendriks
Bekijk origineel