Beantwoord

Wegvallend wifi

  • 8 July 2019
  • 9 reacties
  • 224 keer bekeken

al even word ik geteisterd door het weg vallen van wiffie. ik heb daar niet gelijk er in.Dag mb's. Bij de tv precies het zelfde maar die hersteld redelijk snel. Tot gisteravond. Niet meer aan de praat te krijgen. ga ik bellen sturen ze n link. Wat heb ok nou aan n link als ik geen wiffie heb en mijn mb' er op 6 dagen er door grdraaid heb. Er is n monteur onderweg. ik ga me nog maar eens raad plegen want mb's naar de klote en geen tv daar vind ik het te duur voor KPN!

Bericht afgesplitst van Hoe kan ik een klacht indienen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 July 2019, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Waar zijn mijn klachten toch. Toch maar ff n foto van maken. wiffie kapoet mb's naar de kloten.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @boefje28
KPN heeft er een eigen topic van gemaakt. Klik op deze link: @boefje28: Wegvallend wifi.
Dit topic is meer dan een jaar oud. KPN moderators behandelen topics op volgorde van binnenkomst. Ze komen waarschijnlijk morgen met een inhoudelijke reactie.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @boefje28, welkom! Begrijp ik goed dat je een probleem met je vaste diensten hebt? Vooral dat het wegvalt, zowel internet als televisie? Dat kan natuurlijk eens gebeuren: het zijn immers producten die kapot kunnen gaan. Fijn dat wij hierop anticiperen met het sturen van een monteur. Dan is het het snelst verholpen! Wanneer komt deze? En als deze al geweest is: is het nu opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat de monteur alles weer aan de praat heeft gekregen! Mochten we, nu of in de toekomst, toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!
ik ben inmiddels n kleine week verder en nog doet alles het niet waar het voorheen wel deed. dat kon de monteur wel doen maar dan werd er € 15 euro in rekening gebracht. Ik vind het al duur genoeg. Verder ben Ik ook zo mijn mb's kwijt geraakt waar ik zuinig op ben en altijd over hield. Ik vind het te duur worden en ga mijn contackt eens na kijken.
Reputatie 7
Badge +30
Goed dat je het nog even laat weten! Fijn dat je in ieder geval weer in de lucht bent, dat scheelt al zo veel! Heeft de monteur nog aangegeven waar het aan gelegen heeft? Ik ben nog wel benieuwd wat je bedoelt met 'nog doet alles het niet waar het voorheen wel deed'? Wat werkt er nog niet? Kan het zijn dat de monteur de Wifi tuner bedoelde? Je kunt dan met je telefoon door huis lopen om je wifi te verbeteren. Hopelijk is het daarmee opgelost, anders kijk ik graag met je mee.
Om te beginnen deed tot vorige week alles gewoon. de wiffie is langzaamer als voorheen. 56 mb per.. ? Ik heb er geen verstand van dus als je zegt 20 mb per... geloof ik het ook. Ik heb n chromecast die deed het tot vorige week ook nog. Nu niet aan de praat te krijgen. Vorige week kreeg ik n melding dat mijn gele kabels waarschijnlijk niet goed verbonden waren???? Ik zat gewoon tv te kijken. Nu n week na de monteur begin dat gesodemieter weer. Ik ga het vanaf nu monitoren en n foto van maken zodat er n datum bij staat.
Ik ben lid van de consumentenbond en die ga ik om raad vragen.
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de late reactie! Wat vreemd dat je hier tegenaan loopt.. Heb jij de wifi tuner eens doorlopen? Waar ik je om vroeg in m'n vorige bericht? Dat zou wel verbetering op moeten leveren, merk je dat ook?
Reputatie 7
Badge +30
Hoe staat het ervoor na het doorlopen van de wifi tuner?