Beantwoord

Wegvallend wifi

  • 21 September 2019
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Mijn wifi valt om de paar minuten weg, het gaat voor 10/15 seconden weg en komt dan pas terug. Heel irritant als je filmpjes kijkt of met vrienden belt. Een oplossing?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 October 2019, 11:59

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Dat klinkt niet goed. Welk type experia box heb je?
Dat klinkt niet goed. Welk type experia box heb je?
Een Experia box v10A, een paar maanden geleden gekregen van KPN zelf ivm langzame wifi bij mn vorige router. Dus de box is gloednieuw maar doet wel raar.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @YasinYildiz. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de wifi verbinding steeds wegvalt. Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en gebeurd dit op verschillende apparaten? Werken de overige diensten (tv, tel en bekabeld internet) wel goed? Laat je ook gelijk je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +21
Helaas heb ik nog geen antwoorden ontvangen op mijn vragen en heb je je KPN Forum profiel ook nog niet aangevuld met jouw gegevens. Is het probleem inmiddels al verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @YasinYildiz. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de wifi verbinding steeds wegvalt. Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen en gebeurd dit op verschillende apparaten? Werken de overige diensten (tv, tel en bekabeld internet) wel goed? Laat je ook gelijk je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel?
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer