Vraag

wegvallend wifi op apple en telefoon

  • 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Sinds 3 wkn de overstap gemaakt naar KPN,
Op zich werkt alles redelijk naar behoren maar de WIFI valt constant weg op de IPAD en op de telefoon(s) (Android). Wanneer ik het signaal wil herstellen en het wachtwoord wordt gevraagd, krijg ik de melding dat het wachtwoord onjuist is. Nu ben ik niet dyslectisch en heb ik geen moeilijk wachtwoord dus dat is het niet. Waarom dan toch deze melding; na het resetten van de V10 en wifi-check via de site krijg ik uiteindelijk toch weer verbinding. Dit kan toch niet constant de bedoeling zijn. Het wekt in ieder geval een hoop irritatie op.

Op de laptop wel (constant) verbinding. Wat gaat er nu mis, en beter nog wanneer is het opgelost?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @erwin_s

De V10 heeft een tijdje geleden een update gehad naar een nieuwe firmware.
Helaas is gebleken dat daar Wifi-problemen mee zijn ontstaan zoals wegvallende wifi-verbinding.
Dit wordt zo spoedig mogelijk weer hersteld met het terugzetten van de oude software of een software-uopdate.
Reputatie 7
Klik hier voor meer info.

Reageer