Beantwoord

Wegvallend wifi signaal

  • 26 februari 2018
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Beste ...

Experiabox v10.
Sinds een week hebben wij last van een instabiel wifi signaal. Resetten/ fabrieksinstellingen mag allemaal niet baten.
Met regelmaat valt het signaal weg en wordt er aangegeven dat het wachtwoord onjuist is.
Ik heb het idee dat het signaal van het gastnetwerk minder problemen geeft.

Laptop, telefoon, tablet kennen allemaal dezelfde verbindingsproblemen. De bekabelde pc werkt goed.

Nu las ik wat op kpn over wifi problemen en dat er aan wordt gewerkt?
icon

Beste antwoord door Joran 1 maart 2018, 15:44

Welkom op het forum Peter! Erg vervelend dat je hier ook last van hebt. Er is inderdaad een storing gaande met de Experiabox V10, in dit topic lees je daar meer over: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10. Goed nieuws is dat een nieuwe firmware voor de Experiabox wordt uitgerold. Hou dat topic in de gaten voor alle updates.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Peter! Erg vervelend dat je hier ook last van hebt. Er is inderdaad een storing gaande met de Experiabox V10, in dit topic lees je daar meer over: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10. Goed nieuws is dat een nieuwe firmware voor de Experiabox wordt uitgerold. Hou dat topic in de gaten voor alle updates.

Reageer