Wegvallende diensten

  • 7 March 2019
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Met enige regelmaat valt alles uit. Soms blijft alleen de tv werken (via stroomnet). Ik heb 2 computers in huis met bekabelding verbonden aan het modem en verder wifi.
Sinds ongeveer 4 weken valt regelmatig de verbinding weg. Resetten helpt niet. Uitzetten van het modem en 2 minuten later weer aanzetten wel. Soms zie ik het uitvallen tijdens het opstarten van een programma, maar soms ook tijdens een programma, zoals net nog, tijdens een chatversie met een van de medewerkers van KPN.
Zij hebben alles doorgemeten - denk ik - en kunnen niets meer voor mij doen.
Zelf denk ik dat mijn modem niet goed meer is. sinds november 2018 heb ik een ander modem (Experia Box v10A).
Ik denk dat mijn euvel aan het modem ligt.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Siet40 en welkom op het forum, Wat vervelend dat je wegvallende diensten hebt. Helemaal als je midden in een film zit of bezig bent op de computer. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer