Beantwoord

Wegvallende diensten

  • 31 March 2019
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Heb reeds gedurende een hele poos vage internet klachten.
Tv hapert, geluid hapert , wifi hapert , 2 wifi versterkers die een zwak wifi signaal afgeven.
Zodra ik iets op het forum zet lijkt het even beter te zijn.
Na telkens de instellingen en wifi tools te hebben gebruikt/ veranderd.
Maak ik tot twee maal mee dat ik een gratis monteur toegezegd zou krijgen en alles invul en dan een internet fout probeer laten nog eens. Als je dat 2 maal meemaakt met 4 weken tussentijd, na het invullen van een verhaal voor de monteur zakt de moet je in de schoenen. Heb ik een sterretje achter mijn naam staan of zo. Heb nu een vraag uitstaan op internet forum, heb de vraag van de moderator drie dagen geleden beantwoord.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking.
icon

Beste antwoord door gerold 2 April 2019, 12:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Gerold. Wat een vervelende situatie. Ik zie dat in het andere topic dat een reset het probleem niet heeft verholpen. De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Ik zie dat je op dit moment 2 tv-ontvangers in huis hebt. Gebeurd dit op beide tv-ontvangers? Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan zal ik voor je uitzoeken of ik een monteur bij jou langs kan sturen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 2
Badge +1
Vikash bedankt voor de reactie,

De 2 wifi versterkers en de 2 tv ontvangers zijn bedraad aangesloten. Storingen met tv en geluid is vooral s'avonds. Maar mijn wifi stort op de raarste momenten in.
De storingen zijn op beide tv ontvangers.
Mvg Gerold
Reputatie 7
Badge +21
Het kan zijn dat de WiFi verbinding verstoort word door een ander draadloos netwerk. De bekabelde tv-ontvangers zouden niet moeten storen. Het lijkt mij inderdaad verstandig dat één van onze KPN monteurs bij je langskomt. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het reageren op mijn privébericht. Morgenochtend komt er een KPN monteur bij je langs. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Reputatie 2
Badge +1
Vanochtend is de monteur geweest.
De internet switch er tussenuit gehaald en dat was hoogstwaarschijnlijk de boosdoender. Straks even een nieuwe gaan kopen en hopelijk blijft alles goed.
Ontzettend bedankt voor de ondernomen actie Vikash.

Mvg Gerold
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer