Vraag

Wegvallende internet verbinding

  • 23 January 2020
  • 11 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik heb steeds wegvallend internet. Pas nog €100 betaald voor een versterker. Nu weer geen internet. Gaarne hulp. kpn

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


11 reacties

Badge +19

We gaan eens kijken wat er aan de hand is. Heb je koper of glasvezel? Welke experiabox heb je en werkt het bekabeld wel goed? 

Ik heb net contact gehad met kpn en alles is gereset en toen deed alles het weer even. Nu weer geen WiFi. Ze sturen nu een nieuwe V10a op

Maar is dat de oplossing?

Badge +19

Dat is nog even afwachten. Laat je even weten hoe het afloopt?

Ik laat het je weten

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Wim Rietveld Welkom! Als ik het goed begrijp, heb je last van een wegvallende internetverbinding. Vervelend probleem, lijkt me! Gelukkig hebben mijn collega's van de klantenservice je al verder geholpen. Ik ben benieuwd of ik in deze nog iets voor je kan betekenen. Heb je ondertussen de V10a ontvangen en aangesloten? Hoe gaat het met de stabiliteit van het internet? 

Wat ik mijn nog afvroeg, is het alleen de internetverbinding die wegvalt, of alle diensten waaronder bijvoorbeeld tv? Laat het maar weten als we iets voor je kunnen doen!  

Goedenavond 

De internet verbinding doet het nu goed maar ik kom een poort te kort nu. Dus mocht je daar een oplossing voor weten graag. Ik hou een kabel over nu. Misschien toch handig iemand langs te sturen want boven heb ik wel internet maar de versterker WiFi werkt daar niet meer

Goedenavond 

De internet verbinding doet het nu goed maar ik kom een poort te kort nu. Dus mocht je daar een oplossing voor weten graag. Ik hou een kabel over nu. Misschien toch handig iemand langs te sturen want boven heb ik wel internet maar de versterker WiFi werkt daar niet meer


deze kun je kopen :

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

als je een v10a hebt in dit geval krijg je hem van kpn

“” ik als vaste trouwe klant 35 jaar doe ik er een paar centen bij :grinning: “”

 

Reputatie 7
Badge +24

Goedenavond 

De internet verbinding doet het nu goed maar ik kom een poort te kort nu. Dus mocht je daar een oplossing voor weten graag. Ik hou een kabel over nu. Misschien toch handig iemand langs te sturen want boven heb ik wel internet maar de versterker WiFi werkt daar niet meer


deze kun je kopen :

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

als je een v10a hebt in dit geval krijg je hem van kpn

Als je meer dan 2 tv ontvangers hebt...

@Nick83 

als een experiabox vervangen word door een v10a kan het ook

Reputatie 7
Badge +17

@Wim Rietveld Heb je ondertussen een oplossing gevonden voor het tekort aan ethernetpoorten? Ik had je ook nog een privébericht gestuurd met betrekking tot de aangesloten apparatuur. Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen doen! 

Reageer