Beantwoord

Wegvallende internetverbinding

  • 15 November 2019
  • 4 reacties
  • 14 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Beste, 

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb al gereset en ook doormiddel van de wifi tuner de wifi 'verbetert' maar vooralsnog werkt het niet. Helaas ben ik ook net klant ik heb hiervoor Telfort gehad en ben overgstapt op KPN in verband met het samengaan van de twee bedrijven. Ik heb er echt spijt van bij Telfort had ik hele goede en snelle internet. Ik kan niet eens normaal Youtube kijken of het loopt al 20x vast. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 15 November 2019, 06:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je?

Experiabox v10a

Badge +19

Heb je het modem al een harde reset gegeven? Heb je bekabeld ook uitval of alleen met Wi-Fi?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Yhm, welkom! Ik ben ook benieuwd of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen van de V10A iets opgeleverd heeft. In flink wat gevallen zijn de problemen daarna verholpen. Mocht dat bij jou niet zo zijn, wil je het dan laten weten? We helpen je graag verder.