Wegvallende internetverbinding

  • 4 January 2021
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo,

Wat kan KPN doen om mijn internetverbinding zonder onderbreking te laten plaatsvinden?

Mijn internetverbinding valt nl regelmatigĀ (even) weg en ik heb daar last van omdat sommige applicaties die ik voor mijn werk gebruik, ook wegvallen. Ik moet die dan weer opstarten en dat kan 10-20 minuten duren en dat een paar keer per dag.

Ā 

Ik werk sinds maart vorig jaar fulltime thuis en gebruik daarbij enkele dat query applicaties. Een kabelverbinding in plaats van wifi heeft niet geholpen.

Ā 

dank bij voorbaat en groet,

Ramon Iroredjo

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @ramiro62Ā , heb je een glas- of een koperverbinding?

Welk merk en type modem heb je?

Zakelijk internetten doe je bekabeld voor een veiliger en stabielere verbinding.

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ramiro62. Wat vervelend dat jouw verbinding soms wegvalt. Ik lees uit jouw bericht dat je inmiddels een bekabelde internetverbinding hebt, klopt dat? WilĀ je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan meet ik jouw verbinding vanuit deze kant door om te bekijken of ik iets kan ontdekken wat dit veroorzaakt. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hoi Vikash,

heb gedaan waar je om gevraagd hebt.

Voor alle duidelijkheid, ik heb wifi maar gebruik zowel wifi als een kabelverbinding. En voor beide type verbinding merk ik regelmatige uitval van de internetverbinding.

groet,

Ā 

ramon

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten. Mijn systeem geen aan dat er vandaagĀ geen verbrekende verbindingen geconstateerd, klopt dat? Wanneer is dit voor het laatst gebeurd?

Ik moet die dan weer opstarten en dat kan 10-20 minuten duren en dat een paar keer per dag.

Heb je de EcperiaBox herstart of gereset?Ā Mijn advies is om het modem een reset te geven. Als dit het probleem niet verhelpt, dan wil ik je vragen om gelijk contact met ons op te nemen met onze klantenservice (0800 0402) wanneer dit weer gebeurd. Dan kan mijn collega de verbinding gelijk doormeten en een gepaste oplossing aanbieden. Ik hoor graag hoe het afloopt. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!

Ā