Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 28 July 2019
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb ook een soortgelijk probleem ,echter bij mij is er tot nu toe geen oplossing gevonden ...

Bij ons thuis valt regelmatig het internet met korte pozen volledig weg !
Echter niets helpt , terug naar fabrieksinstellingen werkt niet .
Nieuwe experiabox V10 werkt niet
Heb een netgear orbi systeem gekocht met 2 sattelieten , hiermee heeft het 2 weken perfect gewerkt maar inmiddels weer hetzelfde probleem. wordt er een beetje schijtziek van !!
Ik heb de wifi van de Experiabox uitgezet ook dat helpt niet , andere kanalen geprobeerd werkt ook niet .
bij een herstart kunnen mijn netwerkkaarten ook de verbinding niet meer vinden .

Admin: Bericht afgesplitst van Internet valt regelmatig weg
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 July 2019, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @BahriGuney . Welkom op het forum!
Dat klinkt bijzonder frustrerend. Als ik je bericht goed lees valt het internetsignaal telkens even weg? Dut niet alleen het wifi signaal?
Zit op dit moment de experiabox er weer tussen? Het kan zijn dat de toevoer van het signaal niet goed is. Soms ligt dat bij ons, soms zit het in de kabels of aansluiting naar de experiabox toe. Kun je toelichten hoe de experiabox bij jou thuis is aangesloten? (hoe lang zijn de kabels, waar zit het hoofdaansluitpunt, wat zit er allemaal nog meer tussen?)
Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan meet ik ook aan mijn kant de lijn door.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je op dit moment voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂