Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 3 September 2019
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken


@Justin_


Lijkt me prima afspraak. En hoe ga ik jou bereiken als de storing de aankomende weken weer voor gaat komen?
Door te reageren in dit topic. 🙂 Dan komt het helemaal goed!


Ik lees net met belangstelling dit topic. Voor het eerst op een forum trouwens. Ik heb exact hetzelfde probleem, internet valt weg maar komt vanzelf weer terug. Ik dacht dat het aan mijn netwerk lag die de boel onderuit trok maar dat heb ik laten checken en is helemaal in orde.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
Zowel bedraad als internet via wifi valt weg terwijl de wifi en het bedrade netwerk in de lucht blijven. Sinds een paar dagen komen er ook storingen voor op TV.
De stekker uit het glasvezelmodem halen lost de storing ongeveer een dag op en de kinderen klagen steen en been.

Wat kan er gedaan worden?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 September 2019, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19
Ik ben benieuwd welk modem je hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi McMurk, welkom op het forum! Net als Joep ben ik ook benieuwd welke Experia Box je hebt. En hoe daarop de lampjes branden op het moment dat je internet wegvalt. Je geeft verder aan dat het glasvezelmodem herstarten het probleem een dagje oplost. Bedoel je daar ook echt het glasvezelkastje in de meterkast mee, of bedoel je de Experia Box?

Vul verder je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we verder kijken.