Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 15 June 2020
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Hi Loetje1, Bart,

 

Wij hebben sinds kort dezelfde problemen op onze 200mb glasvezel lijn. Zijn jullie er al achter wat de oorzaak is / kan zijn? Het is bij ons ook op de zondagavond, maar het doet zich ook sporadisch voor op de doordeweekse avonden. 

 

Hoor het graag!
 

Groet,
Edgar

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 June 2020, 10:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @EdgarFis . Welkom op het forum.

Sorry voor de late reply. We hebben het erg druk. 

Speelt dit nog steeds? Gaat het om een bedrade verbinding? Verbreekt de hele verbinding? 

Hi Erwin,

Thanks voor je reactie! Laatste paar avonden nergens meer last van gehad… Dus dit is een gevalletje, ‘ik kom bij de dokter en mijn klachten zijn weg’. Mocht ik het meerdere avonden achter elkaar merken, zal ik het loggen en hier posten.

Gr Edgar

Geen probleem, @EdgarFis . Uiteraard hoop ik dat het nu stabiel blijft.

Mocht het weer gebeuren heb ik twee verzoekjes: Maak het glasvezel kastje 30 seconden spanningsloos en reset desnoods de experiabox ( met het reset gaatje, 10 seconden).

Als het daarna toch weer gebeurt, kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Zekers te weten! Thanks voor de tips. Je hoort van me als het nodig is :).

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.