Beantwoord

Wegvallende verbinding Experiabox

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb net een nieuwe Experiabox, maar het regelmatig wegvallen van het internet blijft.
De verbinding wordt wel automatisch na een paar minuten weer hersteld.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marina_ 13 August 2019, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bram Sloep, Wat irritant dat de verbinding vaak wegvalt. Heb je het dan over de WiFi verbinding of valt de bekabelde verbinding ook weg? Heb je een Experiabox V10 gekregen of V10A? Mocht het over de WiFi gaan, zou je dan onze WiFi tuner tool willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Als de tool niet helpt of het gaat over een wegvallende bekabelde verbinding. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik opzoek naar de oorzaak en oplossing.
Het probleem is opgelost.
De telefoonaansluiting was nog een oude z.g. varkenssnuit.
Die is vervangen door KPN
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bram Sloep, Gelukkig maar. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden! Fijne dag verder.

Reageer