Wegvallende verbinding wifi / internet experiabox v9

  • 11 August 2019
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Wegvalende wifiverbinding kortstondig ipad jblbox, deurbel en internet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi @wolk01, welkom terug. Zijn er ook apparaten die wel verbinding houden? En blijven de andere diensten dan wel gewoon werken (indien aanwezig)? Doorloop anders deze pagina voor het oplossen van wegvallende WiFi.
Voorheen had ik regelmatig trage verbinding wifi ipad met tv zonder tv wat beter en boven slechte wifi ontvangst.
nu met de 2 accesspoints is de wifi sterkte boven ook ok.
de externe wifi point staat onder op een afstand van 2 a 3 mtr van de wifi speaker en de ipad ook.
op de ipad was ik een video stream aan het kijken tot deze wegviel en ik zag ook dat er 3 strepen van de wifi speaker kortstondig wegvielen.
Hier een hystorie

Zelf heb ik de wifi ook meerdere malen opnieuw ingesteld op de experia met de app.
De operator van de kpn heeft laatst mijn experiabox ook nog eens een keer getweakt en daarbij was de eco led uit.
En laatst had ik gezien dat de experiabox led internet rood was ipv groen
Reputatie 7
Badge +25
En laatst had ik gezien dat de experiabox led internet rood was ipv groen
Dat zou betekenen dat de volledige verbinding wegvalt. Zullen we dus verder moeten onderzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb geen berichtje meer van je gezien @wolk01. Ik hoop dat het is opgelost. Anders weet je me te vinden.