Beantwoord

Wegvallende Wifi

  • 25 April 2019
  • 2 reacties
  • 860 keer bekeken

Na tijd lang last te hebben gehad van trage wifi heeft een monteur mijn zeer oude experiabox vervangen door een 10a en mijn televisie bekabeld aangesloten en een wifi-versterker geplaatst.
De snelheid is nu wel omhoog, maar mijn wifi valt nu steeds weg om na enige tijd weer te werken. Dit gebeurt dagelijks. Ik heb weer alle servicetools gebruikt en kanalen aangepast en een reset uitgevoerd van de experiabox, maar niets helpt. Ik heb hier met alle devices (laptop, gsm, ipad en sonos) last mee. Hebben jullie een oplossing? Ik ben bang dat het aan de experiabox ligt.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 April 2019, 11:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dope. Wat jammer dat onze Servicetool het probleem niet heeft kunnen verhelpen. Heb je op dit moment een KPN Experia WiFi in huis? Zo ja, zou je dan deze versterker willen resetten? Het WiFi signaal kan door allerlei externe factoren verstoord worden. Deze bronnen kunnen ervoor zorgen dat het hele signaal wegvalt of dat het signaal heel onstabiel wordt. Op deze pagina krijg je een aantal oplossingen om het wifisignaal te verbeteren. Je kan het beste alle apparaten die WiFi gebruiken uitzetten met uitzondering van de KPN Experiabox en het apparaat waar je mee wil testen. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer