Beantwoord

Wegvallende WiFi

  • 29 August 2019
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Sinds ongeveer een week valt wifi steeds weg .
Ik kan de servicetools niet gebruiken omdat ik daarvoor Wifi nodig heb.
Ik heb al ' contact' gehad via zo'n chatbox en een persoon,maar dat haalde ook niets uit.
Ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee.
Er is hier in huis niets veranderd dus waar het aan ligt,geen idee.
Vroeger kon je nog eens normaal met iemand bellen als je hulp nodig had.
Kan iemand mij hierbij helpen aub ?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 August 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je kan nog steeds bellen. Maar je moet niet met die computer gaan praten. Want dat loopt altijd verkeerd af. Gewoon zwijgen. En ff geduld hebben. Dan probeert die het nog een x, daarna krijg je gewoon een medewerker.
Waar begin ik dan ?
Reputatie 7
Badge +24
Waar begin ik dan ?
Nou... met het bellen van 0800 0402 denk ik 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Hi Eagle, welkom bij ons.

Is het inmiddels gelukt via 0800 0402? Laat het me anders weten, dan pakken we het hier op. 🙂