Beantwoord

Wegvallende wifi 5GHz op iPhone

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

ik heb mijn 5g wifi een naam gegeven, en op mijn iphone blijft hij constant weg vallen of ik zie ineens de hele 5g niet meer.

 

ik heb de v12 met 1gb verbinding.

Zijn er vaste instellingen die ik moet nemen? de 5g wil ik nu gebruiken voor mijn iphone en over een paar dagen met mijn ring deurbel die ook 5g ondersteund.

beetje lastig instellen als hij soms gewoon niet zichtbaar is.

zodra ik verbinding heb en ik test die 5g dan heb ik maar 5 a 10 mb terwijl ik op mijn 2.4 snelheden haal van rond de 800mb op de wifi

 

denk dat ik iets niet goed doe en denk dat er iemand hier wel het antwoord weet ;-)

thx

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 April 2021, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @grinsven! Allereerst wil de wifimanager vaak nog een heel eind helpen hiermee!
Dat gezegd hebbende heeft 5Ghz zijn voor en nadelen. Het is sneller en je hebt minder last van andere wifinetwerken in de buurt maar het heeft minder bereik dan 2,4ghz.
De meeste apparaten tegenwoordig kunnen overigens beide gebruiken!

thx ik merk net als ik op me gewone wifi zit mijn telefoon en deurbel automatisch de 5g pakt

na testen kwam ik al uit op de bijna 600mb. Heb van jullie nog super wifi versterkers gekregen dus die nog even aansluiten en we kunnen ervoor gaan

Reputatie 7
Badge +20

Ah ja dat kan inderdaad een heel eind helpen :) laat ons weten hoe het gaat!