Vraag

Wegvallende wifi en melding 'kan IP-adres niet verkrijgen'

  • 13 July 2019
  • 2 reacties
  • 254 keer bekeken

Mooi we zijn niet de enige die er last van hebben. Gisteren met de helpdesk gebeld waar we een beetje voor gek verklaard werden.
Ze hebben de modem op afstand gereset. Vandaag weer dezelfde problemen. WiFi valt steeds weg op verschillende apparaten. Krijg de melding` kan IP adres niet verkrijgen ' of toegangspunt momenteel in gebruik. Trage internet verbinding' ben 2 meter van de modem verwijderd???.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Eikel, welkom! Lijkt me heel erg vervelend, dit! Vooral heel vervelend om te horen dat de reset niet heeft geholpen. Daarnaast is het natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je het idee krijgt niet serieus genomen te worden. Welke Experiabox heb jij? En valt de wifi weg op alle apparaten in huis of op bepaalde? Welke apparaten zijn dit dan? Wil je naast het beantwoorden van de vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?