Beantwoord

Wegvallende wifi geen verbinding

  • 1 September 2019
  • 5 reacties
  • 144 keer bekeken

Al een poos is de wifi verslechterd
ik ben gaan opzoeken en kom via kpn hem laten resetten enzovoord toen zei kpn dat we minder mb’s hebben waar we voor betalen dus we kregen 2 wifi versterkers wat aangesloten zit
daarna iedere dag moesten we de modem resetten
steeds ging de wifi goed en daarna viel hij weg en de wifi kwam niet meer terug door de versterkers
nu hebben we de versterkers maar weer eraf gehaald
maar nogsteeds bagger slechte wifi
ik wouw eigenlijk een klacht in gaan dienen en misschien nog zelfs verhuizen naar een andere provider
ik zit al een hele lange tijd bij kpn
ik heb compleet en zit met zelfs 3 telefoons bij kpn
en de wifi word alleen maar slechter
uit de test kwam 3 mb’s dus dat is echt bagger slecht
het modem is een v10 en we hebben 2 tv’s
ik zit bijna meer op 4g dan op wifi
continu wegvallen steeds tijdens terug kijken of iets zodat we weer helemaal opnieuw moeten
mijn ergernis word steeds groter
tijdens de test kan je een service monteur laten komen gratis maar tijdens het invullen valt de wifi weg en of blijft hij hangen geen idee
er staat duurt maximaal 30 sec
ik heb wel een kwartier gewacht en nog steeds niks
ik wil gewoon waar ik voor betaal
nu wouw ik kpn mailen maar nee hoor geen mail
ik wouw een klacht indienen maar nope kan ook niet
het enigste wat je kan is op de forum
ik wil gewoon dat kpn de zooi kan maken want hoe ik het nu zie is het gewoon rommel
zelfs dit bericht type ik op 4g
tv kijken gaat soms
voorheen geen last van gehad maar het laatste half jaar wel
Als ik niet geholpen word is het overstappen met alles dan ben ik er helemaal klaar mee
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 September 2019, 15:18

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Wat een gedoe allemaal. De v10 is een prima experia box en in combinatie met de versterker zou het prima moeten werken. Welke snelheid haal je bekabeld en zijn de versterkers bekabeld aangesloten op de experiabox? Wat zegt deze site om de te behalen snelheid https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Hij geeft aan 37 Mbit/s internetsnelheid door de kopere kabel
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jipvb Dank je voor uitgebreide bericht. Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden! Als het eerste is het natuurlijk jammer dat je wifi zo langzaam is. Ik denk graag met je mee en je hebt gelukkig al de nodige informatie gegeven.

Via een bekabelde verbinding haal je eigenlijk de beste resultaten, het is het meest stabiel. Je geeft aan dat er zo'n 37 mbit/s binnenkomt. Het kan zeker sneller, maar het is voldoende om gewoon gebruik te maken van internet en tv. Je hebt de tv bekabeld aangesloten, neem ik aan? Of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset?

Je hebt dus wifi versterkers in huis? Ik begrijp niet helemaal hoe je deze hebt verkregen. Kun je dat nog iets toelichten? En welke zijn het precies: zijn het de zwarte Experia Wifi's? En ik ik begrijp dat je ze nu niét hebt aangesloten? Merkte je helemaal geen verbetering? Hoe had je ze aangesloten?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb een test op KPN om te kijken of ze hem van een afstand kunnen resetten enzovoord.
Toen ze het eenmaal gedaan hadden kon je controleren of het verbeterd was toen gaf KPN aan dat we voor ons abonnement niet de juiste hoeveelheid kregen enzovoord.
dus ze stuurde 2 gratis versterkers op die zwarte die je aan de kabel hangt bij de experia box en de tv ontvanger.
in het begin deed hij het super maar in de avond als niks gebruikt werd verbrak hij denk ik het signaal en heel de wifi deed het niet meer.
ik moest alles opnieuw opstarten koppelen en daarna deed hij het weer
dit gebeurde steeds vaker en eerder totdat ik dacht van ik haal ze eraf.
maar ik had toch nog een test gedaan met de versterkers.
Dit gaf aan dat we een gratis monteur lang kregen maar hij bleef steeds vast hangen.
dus nog steeds geen monteur kunnen regelen ik wouw een klacht indienen maar dat kan niet meer dit valt ook niet te vinden op internet.
ik dacht ik stuur een mail maar dat kan tegenwoordig ook niet meer dus dan maar dit forum gebruiken.
Ik hoop dat het opgelost kan worden
(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Ik hoop ook dat het opgelost kan worden, @Jipvb Ik denk dat je de wifi tuner hebt gedraaid, ben ik dan correct?

Je hebt dan de Experia Wifi's gekregen, die eerst goed werkten en daarna uitvielen. Het is inderdaad zaak om ze dan opnieuw te koppelen, maar dat heeft dus ook niet gewerkt? Heb je ze al weer eens opnieuw geprobeerd aan te sluiten? Als je via de zelfde wifi tuner op een monteur uitkwam zou dat ook een goede oplossing zijn, wellicht kun je de tuner nog eens doorlopen.

Een klacht kun je zeker indienen. Je kunt altijd bellen met de klantenservice via 0800-0402, je kunt chatten via de website en er is een formulier beschikbaar. Ook hier op het KPN Forum kun je terecht. Niet alleen medewerkers van KPN -zoals ik- denken met je mee, maar ook andere klanten. Ik mis trouwens nog de naam van de contractant en het klantnummer. Wil je deze in je Forum Profiel vermelden: daar zijn ze alleen voor jou en mij zichtbaar. Als je het hier plaatst kan iedereen meelezen.

Reageer