ik ben gaan opzoeken en kom via kpn hem laten resetten enzovoord toen zei kpn dat we minder mb’s hebben waar we voor betalen dus we kregen 2 wifi versterkers wat aangesloten zit
daarna iedere dag moesten we de modem resetten
steeds ging de wifi goed en daarna viel hij weg en de wifi kwam niet meer terug door de versterkers
nu hebben we de versterkers maar weer eraf gehaald
maar nogsteeds bagger slechte wifi
ik wouw eigenlijk een klacht in gaan dienen en misschien nog zelfs verhuizen naar een andere provider
ik zit al een hele lange tijd bij kpn
ik heb compleet en zit met zelfs 3 telefoons bij kpn
en de wifi word alleen maar slechter
uit de test kwam 3 mb’s dus dat is echt bagger slecht
het modem is een v10 en we hebben 2 tv’s
ik zit bijna meer op 4g dan op wifi
continu wegvallen steeds tijdens terug kijken of iets zodat we weer helemaal opnieuw moeten
mijn ergernis word steeds groter
tijdens de test kan je een service monteur laten komen gratis maar tijdens het invullen valt de wifi weg en of blijft hij hangen geen idee
er staat duurt maximaal 30 sec
ik heb wel een kwartier gewacht en nog steeds niks
ik wil gewoon waar ik voor betaal
nu wouw ik kpn mailen maar nee hoor geen mail
ik wouw een klacht indienen maar nope kan ook niet
het enigste wat je kan is op de forum
ik wil gewoon dat kpn de zooi kan maken want hoe ik het nu zie is het gewoon rommel
zelfs dit bericht type ik op 4g
tv kijken gaat soms
voorheen geen last van gehad maar het laatste half jaar wel
Als ik niet geholpen word is het overstappen met alles dan ben ik er helemaal klaar mee
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel