Vraag

Wegvallende wifi met Experia Box V10

  • 24 December 2019
  • 31 reacties
  • 494 keer bekeken

mijn wifi werkt waardeloos.

diverse keren gereset en de wifi frequentie uit en ingeschakeld en op een ander kanaal gezet en ook een gescheiden benaming van de frequenties heb ik gedaan

ook de router verplaatst en een versterker gekocht. niks helpt.

wegvallende wifi is aan de orde van de dag en begin er schoon genoeg van te krijgen.

ik zit bijna met de laptop boven op de router en nog steeds valt de wifi weg.

de servicedesk komt met nietwerkende oplossingen en baal er stevig van.

is er nog iets wat ik kan proberen of is overstappen dan toch het beste? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


31 reacties

Niet slim Joep??????

er zou iemand bellen of contact met me opnemen maar niemand heeft dit gedaan.

dus niet de schuld op mij schuiven aub.

Admin: post verplaatst 

En weer geen wifi.

maar weer eens opnieuw reset doen.

Admin: post verplaatst 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Wat vermeld Fourstack voor uw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Heeft u al eens een speedtest gedaan op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

?

Admin: post verplaatst 

Reputatie 7
Badge +20

 Hallo @Grolschki Welkom terug hier op het KPN Forum. Een collega heeft je berichten samengevoegd met het topic dat je eerder hebt aangemaakt, dat doen we om het overzicht te bewaren. Ik begrijp dat de problemen nog steeds spelen? Je geeft ook aan dat er contact zou worden opgenomen? Heb je via een andere weg contact met ons gehad, wellicht? 

Ik heb je in een eerder stadium gereageerd op je berichten en ik heb je ook enkele vragen gesteld. Daarbij zie ik dat je medeforumgebruiker Nick83 ook al enkele goede vragen stellen. Zou je al deze vragen bij langs willen gaan en kunnen beantwoorden, voor zover dat mogelijk is? Aangezien je aangeeft dat er meer dan alleen wifi niet in orde is, ben ik benieuwd naar hoe het één en ander bekabeld werkt en is aangesloten.

ik heb alles wat mogelijk is gedaan en ook het modem verplaatst.

wifi valt vaak uit en de foutcode op tv heb ik sinds vorige week niet meer gehad.

af en toe een blokjesbeeld op de tv en het wifi signaal valt telkens weg.

ik heb een kpn versterker in huis geplaatst met kabel en valt nog steeds weg.

nu adverteren ze met “overal wifi met een tweetal superversterkers”.

Eerst maar eens een stabiele WIFI zou mij al helpen.

Kpn komt niet voor niks met “super wifi”omdat het sigaal van het modem(V10) gewoon zwak is en/of dat mijn modem stuk is.

Ik ben zeer benieuwd of de wifi stabieler word als ik superwifi zou hebben.

 

Zojuist een nieuwe V10 geïnstalleerd en nu maar hopen dat de wifi nu stabiel is en niet meer uitvalt. 

Reageer