Beantwoord

Wegvallende wifi op experia box V10a

  • 25 April 2019
  • 2 reacties
  • 715 keer bekeken

Ik heb een probleempje met mijn wifi. Op sommige (willekeurige) momenten valt mijn verbinding weg op mijn pc. Ik krijg dan een foutmelding bij het wifi icoon onder in de taskbar. De probleemoplosser verhelpt het probleem en zegt dan: "the default gateway has been resored" Het probleem lijkt op het probleem van dit persoon: https://forum.kpn.com/internet-9/wegvallende-wifi-experiabox-v10a-463416 maar ik heb geen last van mijn wifi wachtwoord. Zijn probleem is opgelost (door @Lucas_experia ) maar ik kan het linkje van het beste antwoord niet gebruiken. Het is belangrijk om op te merken dat ook andere pc's in mijn huis (op dezelfde verdieping) (zolder) last hebben van dit probleem. Op mijn telefoon heb ik dit probleem niet en de twee pc's waarop ik het probleem ervaar hebben allebij een wifi adapter (ipv ingebouwd), die overigens gloednieuw zijn. Op mijn vorige router (de normale v10) had ik dit probleem niet. Ik heb zelfs mijn pc naast de router geplaatst en zelfs daar had ik het probleem.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 April 2019, 10:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Keul.. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de wifi verbinding op willekeurige momenten wegvalt. Je kan het beste onze Servicetool gebruiken om jouw wifi verbinding te verbeteren. Deze tool reset de Experiabox en wijzigt het wifikanaal. Wellicht verhelpt dit het probleem al. Daarnaast krijg je op deze pagina een aantal tips om jouw wifi verbinding thuis te verbeteren. Laat je mij weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat onze Servicetool jouw wifi verbinding heeft verbeterd. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer