Beantwoord

wegvallende wifi verbinding

  • 19 May 2020
  • 14 reacties
  • 98 keer bekeken

Hij word steeds overgenomen door 1,2 en 5G en valt weer weg  Hoe kom ik daarvan af? 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 July 2020, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @vlammetje39 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat jij zelf beide netwerken hebt gescheiden? Welke experiabox heb jij thuis staan? En is dat het enige acces point?

 

Goedemorgen 🌻

scheiden? weet ik niets van

mijn aansluiting is......... ba3

de box is v10 ZXHN H369 A

SSID/WPA2

mvrgr patricia 

Reputatie 7
Badge +24

Het 2,4 GHz netwerk uit uw lijstje (schermafdruk) op de telefoon verwijderen. Dat is de enige mogelijkheid. Anders kun je daar niets aan doen. De keuze welk netwerk hij gebruikt kun je niets aan bijsturen.

@vlammetje39 : Heb je geprobeerd om die 2,4 uit je telefoon te verwijderen? 

goedemorgen🌻

dank je wel 🙏 en 

helaas niet gelukt  om hem te verwijderen

 

met vr groetjes patricia 

Oh, wat jammer. Mag ik vragen wat je geprobeerd hebt?

Normaliter ga je naar het lijstje van je verbindingen, je selecteert de verbinding die je niet langer automatisch verbinding wilt laten maken. Vervolgens kies je voor netwerk vergeten.

 

dat hebben we gedaan en toch valt hij soms weg, erg lastig mvrgr patricia 🌻

Valt de wifi zomaar weg? Of gebeurt dat op bepaalde plekken? Bijvoorbeeld als je de woonkamer uitloopt?

binnen valt hij ook weg  en in de tuin had ik ong 8 meter bereik en dat is nu een meter en valt weg mvrgr patricia 🙏🌻

Ik wil je hier eigenlijk even over bellen. Zodat ik een beter beeld krijg van de situatie. Ik werk morgenmiddag. Schikt het dan?

goededag

graag🙏

*****************

mvrgr patricia 

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Badge +12

Haal je 06 even zsm weg in de berichten en zet hem in je privé profiel. 

Volgens mij zijn we elkaar even uit het oog verloren. Of hebben we wel contact gehad? 

Mocht je het nog op prijs stellen kan ik volgende week wel even bellen :-)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.