Beantwoord

Wegvallende wifi verbinding en F143 op de TV

  • 4 June 2020
  • 52 reacties
  • 313 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb al enige weken last van wegvallende verbindingen. Moet elke dag de modem wel resetten omdat of ik geen verbinding kan krijgen met de wifi of de tv verbinding is weg. Dit gebeurt zowel op de telefoon als de laptop of de PS(vaste verbinding).  Niet echt lekker thuiswerken zo in deze tijd. Via de storingen kom je niet veel verder. Het enige wat je te horen krijgt is dat de verbinding op het moment van de test in orde is. En een monteur laten komen kost 50 euro.  Sinds de laatste wijziging van modem heb ik alleen maar meer storingen gekregen. Misschien toch tijd om deze modems te gaan vervangen. 



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 June 2020, 08:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

52 reacties

Reputatie 1

Bedankt voor je screenshots Sjaak, deze zijn van halverwege het stappenplan. Wat is de conclusie van de wifimanager? Heb je daar ook een screenshot van?

Conclusie was dat het probleem groter is dan gedacht en dan kom ik weer op de probleem oplosser en kom ik weer bij de wifi manager. Ik heb daar geen screenshot van.

Reputatie 7
Badge +20

Ah okay, ik heb ze bij een achterliggende afdeling voor je aangevraagd. Je krijgt hier per sms nog een bevestiging van! Ik zal je bij bevestiging ook nog even een PM sturen.